miercuri, 31 august 2011

the end.last day.best summer ever!




 ...Si parca saptamana trecuta ma laudam fericita cum strigam pe strada "E VARAAA!!!". Parca au trecut 3 zile de cand spuneam ca mai e putin si se termina august si parca ieri plecam in croaziera si aveam o dispozitie de cacat.... S.au dus si se duc toate ametitor de repede. Dar nu mai am de gand sa ma plang. Siasa o sa incep iar cu gaby "Mariaa mai sti, asta e melodia de vara trecuta..". Melodiile noastre, Give me everything; genialul Put it down on me:xmelodia verii clar. Glad you came si In my head... Am trait vara asta din plin. A fost exact cum am vrut, fara sa sufar. Chiar daca am ranit inainte persoane ca sa mi.o pot..."asigura". A fost GENIAL si chiar daca in momentu'de fata sunt trista, o sa trec peste. Momentan se pare ca sunt a8aaa;si dintr.o data nu mai e asa un mare cacat=)) Whatever. Cu siguranta o sa.mi fie dor de vara asta, de ei, de Giacomo si Giacomo:)), de Diri, de italiano, de croaziera, de bulgaria, de mega-gasca, de "no worries", de gaby cum a dormit cu caru la mine, de ziua mea, de edy cum sarea in piscina, de vlad, de orele de innot...de stefy si cum innotam la 9-10-11 seara. TOT. ABSOLUT TOT. That's life...

"Sunt curioasa cum va fi vara viitoare"...

THANK YOU FOR THE MEMORIES I WILL NEVER FORGET!




6 comentarii:

  1. chiar ca am dormit o groaza la tine:))) dar a fost superba vara si tot timpu' petrecut cu tinee:xgogosicaaa...dar s-a dus...:|

    RăspundețiȘtergere
  2. Adica vrei sa spui ca, gata; nu mai vrei sa.ti petreci timpu' cu mine?:(. Mersi. Textele le.am bagat eu:)

    RăspundețiȘtergere
  3. ba logic ca vreau sa mai stau cu tine:x cum ai zis si tu,te iubesc din rai pana'n iad=))))))))deci...e mare diferenta:x
    serios? am crezut ca pozele le-ai luat cu tot cu scris...oricum ti-am zis---superbe:x

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu erau fara scris. M.a obsedat chestia aia sti cum am bagat scris la pozele mele dar astea au iesit mult mai bine:x dada pai asa ne iubim noi

    RăspundețiȘtergere
  5. A app daca te uiti la poza aia geniala cu zac si vanessa, versu scris in colt (nu prea lam bagat bine ca nu prea se vede) e din mel aia care ti.a placut si tie, "life after you":x

    RăspundețiȘtergere

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde