vineri, 12 august 2011

Sucker Punck

Astazi dimineata m.am trezit cu o grija si nu stiam dece. Pur si simplu stiam ca eu mi.am facut blogu undeva in august insa nu eram sigura cand. So, pt a nu risca ca ziua cu pricina sa treaca m.am uitat imediat si scria urmatoarea data: 12 August!!!

soooo. Today blogu asta implineste 1 an! Nici nu pot sa cred, adica am spus de atatea ori ca imi este ca un jurnal. Faza e ca, uitandu.ma in urma, imi revin amintiri din vara trecuta si vad cat m.am schimbat si defapt cat ne.am schimbat toti. Si vad ca in tot anu'asta mi.am scris frustrari, chestii care m.au bucurat sau pur si simplu tampenii pe care le scri la plictiseala. Si dupa ce a trecut prin atatea etape, de la originalul "My*big*and*weard*life", apoi la "Funny in soul", ""Skate music is life"", "Chicken" si cam atat imi amintesc si sper ca sunt toate, am ajuns la "Sucker Punck" si chiar nu mai am de cand sa.l schimb. Sau asa mi.am propus cel putin. Ideea e ca, indiferent de denumirea lui, blogu asta a ajuns ca un drog de care nu te poti lipsi si e bine sa stii ca poti scrie undeva ceea ce simti indiferent daca iti sunt citite sau nu, ci pur si simplu pt a te elibera.
Vara trecuta, a fost atat de ciudata iar ziua de azi, avea o cu totul si cu totul alta semnificatie anul trecut mai ales ca maine se face un an si de la maraton (asta nu ma intrebati cum am tinut.o minte). S.au schimbat atatea si lucrul la care vroiam eu sa ajung e ca e bine sa ai locul asta, ca un caiet al amintirilor pe care sa.l poti deschide oricand si sa.ti amintesti tot ceea ce era odata, constient ca peste vechile amintiri, vei aduce altele noi.













For all of this, Happy Blog Day!:x

Thank you for being my friend best friend.<3

3 comentarii:

  1. Happy blog dayyy:X!!! siii...la cat mai multe postariii>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Happy b-day, pt ca de fapt el s-a născut nu altceva. Eu mai am ceva de asteptat, până la ziua blogului meu, dar totuşi nici chiar aşa de mult...
    Îmi place poza cu Believe. Şi eu aş vrea să îmi fac un tatuaj ca ăsta, dar mai trebuie să mai aştept... ceva vreme.

    RăspundețiȘtergere
  3. Stiu. Cand aam gasit.o, m.am si gandit la tine:)). O s.o pun acolo sus la blog odata ce incepe toamna:((:x

    RăspundețiȘtergere

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde