duminică, 21 octombrie 2012

e bini di tat

Am inceput de multe ori sa scriu ceva dar adevarul e ca totul e prea ok acum, totul e atat de altfel..in bine.
Cum e liceu? Spiru e genial, profii sunt mult mai "deschisi" si diriga, asa fitoasa cum e ea, da niste sfaturi super-bune. Intri si iesi cand vrei din liceu asta, nu prea se pun absente, se fumeaza in curte. Totul e o relaxare continua, probabil si pentru ca eu sunt la socio. Am cunoscut multa lume noua, multi care mi-au placut/m-au placut. Am plans 3 ore, am facut cam orice am vrut, am avut cea mai geniala excursie si am cunoscut niste oameni geniali. Mai ales pe Anaa. Suntem 27 fete si 3 baieti geniali si ei. Dezbatere pe tema homosexualitatii la religie. Sunt in clasa cu o tipa care il cunoaste pe cel pe care il iubeam. Shopping. Nu-l mai iubesc.  Am dat si multe telefoane, incapand cu 20 septembrie, osciland intre marti-miercuri-joi. Am cunoscut f bine persoane care, inainte sa incep liceul mi se pareau fitoase sau poate genul de persoane pe care nu m-as fi gandit sa le cunosc. 10H. Mwahaha. Ciudat cum, dintre 2 baieti cu care nici n-am facut cunostinta la intalnirea bobocilor, chiar daca eram in acelasi grup, si cu care parea ca nu voi avea nici-o legatura; unul dintre ei imi este acum prieten bun si e acolo cand am nevoie iar celalalt s-a indragostit de mine. Funny, nu? Cum se aranjeaza unele lucruri. Merg si vin cu o super-gasca la/de la liceu. Am ras mult. Foarte mult. Am zis si ca vreau sa mor. Cele mai bune momente raman totusi cele in care ma intalnesc intamplator cu Adi pe strada, vorbesc cu Dani si evident, cele in care o vad pe Gabi in pauze, ne imbratisam si mergem singure o parte din drum martea si vinerea spre casa. Cele mai bune sunt zilele in care intram si iesim la aceleasi ore, pentru mine. Zilele geniale cand ne oprim la shaorma sau Mc, cu totii, cand mergem cateva statii pe jos si radem si ne ofticam ca pierdem vocea romaniei. Poze pe lipscani. Blocaj la piata leul. Mcu' din metrou. In primele zile, nici nu stiam pe unde se intra in Spiru, acum, cat de mare e liceu ala, m-am obisnuit si mi s-a parut f ciudat cat de mica era scoala atunci cand am mers. NON STOP. Imi place cat de ciudati sunt oamenii si cat de diferiti. Baietii.

Ne miram cum o saptamana a parut cat luni intregi si o luna a parut cat un an. Ne stim acum, e altfel. E ok.

Published with Blogger-droid v2.0.9

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde