marți, 30 octombrie 2012

Ploaie.

ea: - Si acum ce?

Parul i se ondulase deja si desi era uda, ardea. Suferea. Dar era calma.

el: - Ce?......nu stiu ce.
ea: - Mai sti prima oara cand ti-am pus intrebarea asta? Mi-ai dat acelasi raspuns. Nimic schimbat, nimic care sa ma faca sa vreau sa raman.
el: - Atunci de ce nu pleci?
ea: - Ti-ar fi mai usor, nu?

A primit innapoi doar un "nu" sugrumat. Vroia doar ca el sa recunoasca, avea nevoie de el. Vroia ca macar sa-i spuna ca ea conteaza, ca nu vrea ca ea sa plece. Dar stiau aman2 ca ea n-ar fi avut oricum curajul sa o faca...

el: -...mi-ai zis sa nu ma schimb. Acum vi si-mi spui ca nu e diferit nimic? Ce sa fie? Ce? Nu inteleg ce vrei.
ea: - Vreau sa stiu unde stau eu in viata ta. Vreau sa stiu daca ai fi gata sa ma dai dracu in secunda 2, sau ai fi dispus sa lupti cu cea mai mica parte din tine care sa necesite poate cel mai mic efort. Vreau sa stiu daca pot sa plec dracu odata.Intelegi? Pot sa raman, am de ce?

el: - Da, sti prea bine ca da.
ea: - Pentru cat timp? Un an? 2? 3? Nu ti se pare suficient?
el: - Nu stiu, parca am stabilit deja odata ca tu nu o sa ma astepti...
ea: - Pentru ca nu are rost, poti sa fi realist si sa nu mai bagi tampenii?

Orice spunea ea, primea raspunsuri, dar nu ajutau. Cu nimic. Vroia sa tipe, sa sparga geamul masinii. Dar nu putea. Era puternica.

ea: - Taci? Ba frate, iar faci asa?! Deci eu nu mai pot, nu mai suport.

Pauza.
A pus mana pe portiera si i-a deschis usa masinii.

el: - Sti ceva? Poti sa pleci, oricum stiu ca regreti tot, orice e legat de asta...
ea: - Sti ceva? Singurul lucru pe care il regret e felul in care vorbesti acum. Habar nu ai tu, cat te-am iubit.
el: - Da? Oare de ce? Si imi place ca folosesti timpuri trecute apropo.
ea: - Pentru ca nu ti-am aratat stiu asta. Dar aveam nevoie sa stiu. Acum stiu.
el: - Ce sti?
ea: - Ca pot sa te iubesc. Prezentul. Si pot mai mult ca sigur sa-ti folosesc si viitorul.
el: - Aha.
ea: - Spune. Vreau sa o spui si tu. Vreau sa te aud ca sa o cred.
el: - Ce sa auzi?
ea: - Ceea ce ti-am spus eu tie, vreau sa o spui si tu.

Nu a mai asteptat si cum usa masinii era deja deschisa, a iesit in ploaie. Parul cret a inceput sa se ude si paltonul mov i s-a lipit de piele.

el: - Ce faci?
ea: - Spune! Nu intru pana nu spui.

Se astepta ca el sa plece. Dar in loc de asta...

el: - Intra te rog in masina, vorbim aici.
ea: - Nu, nu vorbim. Am vorbit deschis. Am vorbit despre orice, despre tot. Ma sti, de atata timp. Nu mai avem ce sa vorbim acum. Eu te iubesc.
el: - Intra in masina si iti spun.
ea: - Nu intru frate in nici-o masina!
el: - Bine! Te iubesc ok? Acum vino te rog.

Nu i-a mai trebuit altceva. A sarit in masina si urmatorul lucru pe care il stie e ca era peste el si se sarutau asa cum nu o mai facusera niciodata. Atatea sentimente la mijloc.  Iubea. Iubise. A iubit. Iubeste.

Published with Blogger-droid v2.0.9

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde