sâmbătă, 23 februarie 2013

Nu-mi amintesc momentul in care toate au luat-o razna.

- Te iubeeeesc. Ba, tu intelegi ca TE IUBESC?
- Si eu te iubesc! Mult.
- Esti cea mai superba fiinta.

Traiesc asa de ceva timp, 3 sapt mai exact (am realizat si eu acuma). Si sunt fericita..wow, e ciudat dar sunt. Si cumva, dupa mult timp, am gasit o persoana care chiar sa-mi placa...care chiar m-a facut sa ma indragostesc..ceea ce e ciudat...desi stiu si motivele, pe care as prefera sa nu le scriu.

Si am ajuns la concluzia ca vreau toate astea. Vreau un baiat care deabea asteapta sa ma vada si care sa stiu ca va fi acolo urmatoarea zi. Vreau un baiat care sa ma faca sa ma indragostesc pur si simplu, fara motiv..care sa-mi spuna primul "te iubesc". Vreau un baiat, care, atunci cand ma cert cu el, chiar des, sa isi lase orgoliul deoparte si sa ma faca sa vreau sa mi-l las si eu. Vreau acea persoana care sa ma faca sa sar in sus de bucurie nu odata la 6 luni. Vreau toate astea, si tot ce am acum. In sfarsit. M-am saturat de nopti nedormite si ochi umflati.

Published with Blogger-droid v2.0.10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde