marți, 1 octombrie 2013

"... Si am plans o gramada, dar poate e mai bine desi in momentul asta nu prea se simte bine.
O sa-mi fie greu sa ma dezobisnuiesc sa-l vad in casa mea, de vara geniala, de toate concertele si tot. Aseara darius dormea si el s-a dus si l-a pupat si chestii si era adorabil, si mi-am amintit de cate ori s-a pus in genunchi in fata mea si m-a cerut in casatorie. Poate era o prostie dar era perfect atunci si nu o sa uit cum il vedeam si ramaneam cu gura cascata, sau cand am plans aman2. A zis ca inca mai simte fluturasi cand ma vede sau vorbim. Aproape 8 luni claudiu a fost lumea mea si m-a protejat si mi-a oferit intelegere cand nici eu nu faceam asta pt mine. Cea mai buna persoana din viata mea, mult timp. Poate candva, la un moment dat, o sa fim iar impreuna si va fi exact cand si cum trebuie."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde