miercuri, 2 octombrie 2013

E "dragut" ca in momentul in care prietena ta cea mai buna (cica) incepe sa planga la liceu, si tu o vezi ca nu e in apele ei, iar lumea o inconjoara si imbratiseaza sa o linisteasca, pe tine te doare-n cur si iti pasa de "probleme" tale. Nu-mi amintesc sa fi facut eu asa la tine, nu conteaza, nu? Eu iti pot intelege mood-swing-urile tale, iar tie putin iti pasa la mine. 2 octombrie, tu sti macar ce zi a fost asta pt mine? A fost ziua in care ma prefaceam fericita in fata lui, si a majoritatii, iar cand nu te uitai la mine mi se stergea zambetul de pe fata. Nu-mi amintesc nimic de azi. Imi amintesc ca multi au plans in jurul meu, ca toate dramele au venit fix acum la toata lumea, ca tie nu ti-a pasat si ca simt ca pierd totul. Incerc sa ma distrag cu orice, nu pot sa stau sa ma gandesc, nu pot, vreau sa trec peste.

Nu o sa-mi mai pese decat unde merita.

"Am invatat sa fiu imun, e mai bine sa gandesc rational."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde