joi, 12 mai 2011

Maybe I've been California dreaming...

 V'am mai spus ca o iubesc pe Rihanna? ok, am sa va spun asta aici si acum pt ca pur si simplu mi se par prea geniale melodiile ei care sunt undeva intre... nu sunt versuri gen "inna" (again, HATE HER!) si nici rock sau cva. sunt versuri simple, dar care spun unele lucruri atat de bine; frumos sau pervers. Melodii pe care incepi sa plangi...
Am reusit sa imi amintesc si sa realizez anumite lucruri in timp ce ascultam melodia "California King Bed.", care efectiv mi'a placut mult prea mult:x Singura melodie a ei care mi'a placut atat de mult ca aceasta pana acum, a fost "Cry". Dar asta nu stiu, am senzatia ca e mult mai superba. Oarecum visezi si la vara motiv pt care am pus videoclipul. Nu stiu. Are o semnificatie mult prea speciala pentru mine. Si versurile si videoclipul.
Asa ca eu probabil ii voi da amiaoara play si imi vor da lacrimile:).

Listen:


Just when I felt like giving up on us  you turned around and gave me one last touch.  That made everything feel better and even then my eyes got wetter.
So confused, when I asked you if you love me;  But I don't wanna seem so weak!


Maybe I've been California dreaming.  in this California King bed...

3 comentarii:

  1. chiar e superba melodia, iar videoclipul se potriveste de minune.
    nu stiu cu cine isi face Rihanna videoclipurile dar toate se potrivesc fff bine, chiar si ala de la s&m...

    RăspundețiȘtergere
  2. da ii frumoasa piesa, videoclipu ala s&m nu mi-a placut, o prefer pe Riri cand face piese si videoclipuri ca la inceput, cand ea pare nevinovata;))

    RăspundețiȘtergere
  3. @Dee*Dydy: bine zis "pare" nevinovata:)). si da si mie imi place mai mult asa cu o latura mai romantica si parul ala roscat se potriveste perfect<3
    @alexxa: stiu adica, clipu' asta e superb:X

    RăspundețiȘtergere

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde