luni, 23 mai 2011

Hakuna Matata!

Hakuna Matata!! (It means NO WORRY!<3)

Oh yeah baby!! Oficial am terminat cu tezele (dale'n slobozi/grudge etc etc)!! yuhuuuuu!!! so in mom de fata WANNA LIVE!


E a2a zi in care ploua absolut superb cu stropi mari in timp ce afara e soare iar mie pe fundal imi canta o mel de la Utv:x deci ce ti'ai mai putea dori pt a te ajuta sa zambesti<3

Deci efectiv dupa saptamanile astea in care am hibernat total, am avut caderi de calciu ba blaaa si am fost mai mult moarta decat vie, ma pot bucura de viataaa:X:X. So am avut un weekend full of party si acum ca am scapat de teze ala care incearca sa ma impiedice sa fac orice imi trece prin cap o sa aiba probleme!=)))
So dupa toata siroposenia am de gand sa fac pe naiba'n paispe' sa'mi indrept mediile, sa astept sa treaca saptamana asta si sa primesc cu demnitate CRUDELE teze iar apoi sa vina excursiaa aia care a picat mult prea perfect si sa redevin zapacita/ciudata/(jucausa?!=))). VREAU LA CONCERT BON JOVI:(((
Si mai important, sa ii molipsesc iar pe ceilalti cu my hapily ever ne-after:)) si sa nu mai dezamagesc pe nimeni nimeni nimeni.

Asa deci pe VOI va iubeessccc bahh!!!!^^<3

si iar VREAU VARA! deci cred ca atunci cand se va ivi la coltisor o sa fiu gen "YEAH BABYYY!!!!!!!!!"=)) Deabea astept sa tip in gura mare pe strada gen "E VARA!!!" si sa am un moment de reculegere cu sis':))

Deci sper sa nu mai fie cazu' sa fiu in halu' ala de moarta si suparata pe viata pt ca in mom de fata snt FF BINE! si am realizat multe chestii si ca trebuie sa profit de pers importante din viata mea:)

si, sincer, (asta o sa'i placa lu gaby:))) acum imi canta in cap un singur vers "I wanna make love right now
nana":)))) deci asta spune tot:)))) (nu renunt la perversitate bud':p).=)))

so, va las cu o mel care mie imi da chef de viata (chiar daca nu ascultam pana acum ma doare fix in pix:>).


<<edit>>

Ahh si sa nu uit:



Singin' EOOO!!!:)) !:>:>



                                                                                   

7 comentarii:

  1. Heheee...''i wanna make love nananana...'':x, si da:VARAA!!!!,aha si care e faza cu reculegerea?:)) si eu TE iubesccc:x

    RăspundețiȘtergere
  2. nu sti maa cand avem noi mom emotionante gen "maria tu iti dai seama?! vin vara!" si incepem sa bocim...=))). si dada stiu ca ma iubesti8-|:)))). si dada stiu ca you wanna make love stai lina:))

    RăspundețiȘtergere
  3. bocim:)))...de asemenea stiu ca si tu ma iubesti, in zilele astea cel putin ai avut nevoie de mn mereu=)), si ce daca vreau:)))

    RăspundețiȘtergere
  4. bre' arahida de cand vbesti u cu "de asemenea?"/:).:)) si GATA nu se va mai repeta:p ti'am zis profita cat poti. a si app n'am zis nimic,e normal sa vrei:>=))))))

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) ee nush ma apuca si pe mn ba aluna:)).....pai profit si eu cat pot si...da si nu e normal sa vreau:)))) poate vrei tuuu:))))))) si nush eu.

    RăspundețiȘtergere
  6. dp ce a scris aici chiar ,,,am sa-ti asc sfatu si am sa-mi traies viatza CRAZY!!:X =))

    RăspundețiȘtergere

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde