duminică, 11 septembrie 2011

Here we are and we've just begun.

De maine o sa fiu a8a, de maine o sa fiu, vba lui Dani gen "like a boss" dar si super-stresata. De maine o sa incep iar cu obsesia mea pt trio-ul cosbuc/spiru/barbu. De maine o sa inceapa ultimul meu an alaturi de cele mai importante persoane din viata mea, alaturi de persoane cu care am fost la gradinita adica, wtf?! cand au trecut anii. Imi amintesc PREA BINE clasa a6a si cum se plimba Angelo pe hol... Ma bucur enoorrrmm ca intru la liceeuu<3 a , si mi.am amintit ca o sa am si un bancheeet si un bal al bobocilor dupa. Deabea astept sa fiu si eu ca astia care intra acuma. Anu' asta presupun ca nu prea o sa am viata dar e ultimul meu an, o sa.l fac sa merite. Si saptamana asta, ultima saptamana, categoric nu am sa o uit pentru ca a fost neasteptat de frumoasa si asa imi voi incepe eu, de maine, ultimul an. Vara asta m.a schimbat iar, dar intr-un fel bun zic eu. Si m.a ajutat mult. Mult mai mult.

si, ca un apropo la vechea si draga mea nebunie: Suntem a8a baaaiii!!!!!!!

va fii un an bun, va fii un an bun.



(melodie efectiv G.E.N.I.A.L.A.<3)
>>How do you measure a year in a life?<<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde