marți, 13 septembrie 2011

I wish you were here.

Doamne cat de al naibii de bine a picat melodia asta.

Dupa indelungi cautariii am gasit in sfarsiiit<3. Clipu' lu Avril

=>>






videoclipul imi aminteste putin de "When you're gone" ca si atmosfera si chiar daca nu presupune mare lucru, in momentul in care ea a inceput sa planga eu nu m.am putut abtine. E pur si simplu prea dureros cum o melodie poate spune atatea si daca pica si la momentul potrivit nu prea iti poti stapani sentimentele. "Wish you were here" e o melodie pe care am evitat sa o ascult pe cat mai mult posibil pentru ca ma face sa.mi revina mereu si mereu o stare d'aia gen "lacrimi in ochi, plangi, te gandesti "de ce"" etc. Acum insa am vazut ca am putut sa o ascult chiar daca mi.au dat lacrimile si nu pot sa ma abtin din a spune ca AVRIL ESTE ABSOLUT GENIALA!.
"Wish you were here" mi s.a spus si mie cu numai cateva zile in urma..

p.s.: in clip n'are suvitee:)).

si, versul pe care l.am scris si atunci cand a aparut melodia:  

"And I remember all those crazy things you said you left them runnin' throw my head, you're always there, everywhere but right now I wish you were here."



DAMN!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde