marți, 13 septembrie 2011

Laughing out loud!

Nu pot sa creedd=)) Nu am mai ras in halu' asta de muult timp, cam de cand nu am mai apucat sa ma uit la "Glee". Nu degeaba am dezvoltat o obsesie pentru "Two and a half men", e geniaall!!. Am ras in fiecare clip la toate perversitatile despre care vorbesc si pe care le fac insa episodul 18 din sezonul 1 m.a facut praf:)).
Dupa ce am vazut la o tipa pe facebook ca a zis de el, apoi am vorbit cu o prietena care a vazut toate episoadele din toate sezoanele, m.am hotarat sa intru si sa vad special episodu' asta mai ales ca aveam nevoie de cineva sau ceva care sa ma cheer up:). And it worked so fuckin' good!

Must see: http://www.seriale.filmesubtitrate.info/2010/07/two-and-half-men-sezonul-1-episodul-18.html

intrati si uitati.va!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde