duminică, 9 iunie 2013

2 iunie.

Atunci era soare, era cald. Atunci vorbeam la telefon. Atunci mi-a zis tata sa fiu cu capul la mine. Atunci aveam gluma cu "descusuta" cu cea mai buuna prietena. Atunci am asteptat 3 ore 69 in statie. Atunci imi dadeai mesaje incontinuu si imi canta "monster" in statie. Atunci sarea inima in mine la propriu de fericire. Atunci am sunat-o pe cea mai buna prietena si desi nu aveam minute am tinut-o de vorba tot drumul. Atunci ii intreba pe ai ei cum sa ma ajute sa ajung la gara de nord. Atunci faceam sondaje in statie cum sa iau o masina. Atunci am ajuns la Eroilor si am mers tot podul pe jos. Atunci n-am vazut Intercontinentalul. Atunci trebuia sa ajung la tine la 11 si defapt am ajuns la 2.
Atunci m-ai asteptat in statie si momentul in care doar te-am vazut a fost mai mult decat sfasietor. Ma gandisem ca nu o sa-mi mai placi chiar atat de mult dar cand te-am vazut am simtit ca mi se taie respiratia. Nimeni n-a mai avut vreodata efectul asta asupra mea. Atunci m-a rugat cea mai buna prietena sa o tin la telefon sa-ti auda vocea cand imi spui "buna". Atunci am mers prin parculetul ala si am vorbit despre cealalta/despre aman2 defapt. Atunci mi-ai zis ca ti se pare ciudat ca simplul fapt ca sunt langa tine iti face placere. Atunci ti-am spus lucruri, importante. Si tu la fel. "Vrei un hug?/Nu./Era doar un pretext pt ca o sa te imbratisez oricum." Atunci mi-am dat seama cat de usor era drumul defapt. Atunci parca ne-am apropiat defapt pe bune, eram mai altfel, mai schimbati. Cu glume si etc. Acum imi dau defapt seama cat m-am obisnuit cu noi fiind apropiati cand defapt atunci era asa ciudat, chiar daca ne stiam deja de 2 veri. "Ce?/Hmn? Te vreau. Dar nu de tot." Atatea cuvinte.. Atunci eram happy. Atunci stiam ce e aia FERICIREA care noua ne este atat de straina acum.

Acum a plouat. Acum am dormit pana la 4 dupa-amiaza. Acum am stat toata ziua in casa. Acum nu mai am acea cea mai buna prietena. Acum plang, vreau sa ma bag sub o piatra si sa nu mai ies. Imi vine sa vomit cand ma gandesc la toate amintirile si cum nu o sa mai am asa ceva niciodata. As fi vrut sa stau in momentele alea pe vecie. Acum vreau doar sa plang. Nu am mai plans demult pt tine, dar acum plang.

A trecut un an de atunci si s-au schimbat atat de groaznic atat de multe incat acum simt ca traiesc viata altcuiva.


"I'd trade all my tomorrows for just one "yesterday."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde