joi, 27 iunie 2013

Nu pot sa le opresc. Lacrimi curg incontinuu, tremur, ma sufoc, cad, ambulanta, parintii..apoi ma trezesc. Nu stiu ce simt, nu stiu ce am. Nu stiu cum o sa-mi traiesc viata fara el si  toate planurile, nu stiu cum o sa ma abtin  sa nu plang sau cum o sa trec peste. "Fa-o sa se opreasca! Nu stiu cum sa ma opresc!" Nu stiu cum sa nu mai plang.
 Si ti-am auzit vocea si vorbeai asa de normal cu mine, iar eu deabea scoteam cate 2 vorbe care se spargeau in lacrimi. Iar eu spuneam "ok" la orice cuvant al tau pt ca alte cuvinte nu puteam sa spun. 

As fi vrut macar sa stiu ultima oara cand ne-am vazut ca aceea a fost ultima noastra data ca si cuplu. Cum stateai pe banca, te simteai rau si mi-am pus mana pe obrazul tau si te-am intrebat daca esti ok..

Cum nu stiu..o sa incetez sa scriu pentru ca nu mai vad in fata ochilor.

*-Si vroiam sa-ti fac aia.
 -Si poti sa pui "I'm yours".
 -Ar veni "I'm yours.-A" si
              "I'm yours.-C"*

But you're not mine anymore.
And I'm not yours anymore.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde