miercuri, 1 iunie 2011

Varaaaa!!!!!!

VARA baiii!!!

Daca as sta sa ma uit again pe blog, si sa il iau de la inceputul-inceputurilor...:)) as descoperi ca totul e legat de vara intr-un fel. in sfarsit am ajuns sa traiesc in prezent, sa rad de trecut si sa nu ma mai intereseze dar se pare ca vara ma prinde iar din urma. Insa acum sunt pregatita pana in maduva oaselor sa o primesc, sunt shimbata, puternica (sper), hapyyyyyy!!!:X:X:X:X::))))) (prea mult entuziasm:))); si dupa ce azi am avut un inceput chiar funny si plin, de vara....si un cadou MEGAAAA TAREE!! nu ne laudam.... (Hapyy B-day all KIDS!:)))...








E vara! si wow cate sentimente imi trezeste acest lucru...

Un comentariu:

  1. Oficialll e vara si am asteptat-o asa mult.noi putem spune ca am pasit cu dreptu in asta:)) incepand cu chiulitu' pana ...la film si restu, sper si sigur va fi o vara perfecta!!!

    RăspundețiȘtergere

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde