sâmbătă, 11 iunie 2011

Just one week babe!!!!!

Pfuai sa morr=))) (defapt sa  nu mor). Mai e o saptamana baaaaa!! And it means that, sambata viitoare, pe vremea asta, eu o sa fiu pe undeva la varteju' sau prin piscina, sau ma voi muta direct si imi voi lua cu mine cartile cu vampiri:x finally!!

Deci mai e doar o saptamana... o saptamana din cel mai frumos an din viata mea, cel mai ciudat an, cel mai trist, cel mai funny....cel mai cel:> Clasa a7a a creeat un om nou din mine, sau poate eu m'am schimbat... (suna ciudat); m'a facut... o persoana diferita (adica uitati'va si voi am ajuns sa folosesc semne de punctuatie pe calculator:))). Mama deci imi amintesc cand am inceput anu' si eram toata numai un zambet si lumea mi'a zis ca mam schimbat...da, vara aceea ma schimbat. Acum incepe alta... Si stiu cum asta iarna inainte sa mergem la colindat ascultam albumul lui Taylor Swift si acum nu prea mai pot pt ca imi aminteste de iarna:)) Stiu ca am avut o perioada plina de rock, apoi am dat'o pe mel mai dance si astfel am ajuns acum sa'mi aleg melodii din mai multe stiluri si sa descopar ceea ce'mi place cu adevarat....stiu cum cantam toataaaaaa ziua What the hell si daca stau sa ma gandesc parca sa intamplat sapt trecuta.Unde e frate vacanta aia scurta din aprilie care m'a schimbat fara sami dau seama?au trecut aproape 2 luni de atunci...si mi'o amintesc de parca s'ar intampla acum. Perioada care m'a ajutat sa trec de weekendurile dramatice..cred ca vacanta aia a fost exact PERFECTA.

Asa si am observat ca am ajuns sa ma gandesc cam mult la viitor si prezent si mai putin la trecut ceea ce e un lucru ff bun:>

So, in trecut am avut o vara ciudata, o toamna crazy, o iarna oribila, o primavara relaxata (si wow cate sau intamplat si totusi a trecut asa repede...), iar pe 1 iulie m'am gandit "a inceput vara, de acum fiecare lucru conteaza si ti le vei aminti si pe astea la anu asa cum te'ai chinuit cu ele pana acum". Sper doar sa nu mai repet aceleasi greseli...











In prezent, daca ai nenorocul, cum l'a avut dani, sa ma intrebi "si ce faci maine?" o sa'ti raspund "nu stiu si nu ma intereseaza:))" pt ca traiesc pt ACUM.










iar daca ma gandesc la viitor....sunt mult prea multe. Dar nu le voi spune si nu imi voi spune planurie de vacanta, oricum voi scrie ceea ce simt imediat ce se va intampla ceva.
















Pentru toate cate s'au intamplat...pt cat am asteptat momentele astea, pt persoanele cu care am ras si pt care am plans....








It's becoming to be the end and a NEW begging. Finally.:)

3 comentarii:

  1. just one week...si pot spune clar, ca a venit vacanta, aia pe care o asteptam de cand s-a terminat si nu-mi vine sa cred ca a venit, greu dar a venit...

    RăspundețiȘtergere
  2. Opa:))incepem sa bocim acum sau mai asteptam ca in mom asta n'am timp sa plang:-?:)).

    RăspundețiȘtergere
  3. mai asteptam putin :)) te anunt eu cand incepem:))

    RăspundețiȘtergere

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde