sâmbătă, 18 iunie 2011

Varaaaa!!! CLASA a8a A RULLEZ=p~. OFFICIAL!!

Beibiii e varaaa!!!yeahhh!!! Ieri am terminat oficial clasa a7a care a fost un an ce ne.a schimbat pe TOTI. I.am zis si lu Alexxa azi dim ca inca nu.mi vine sa cred ca e vara...adica am asteptat atata ca acum e gen nu pot accepta sau nu pot crede si sunt asa intr.o stare de continua plutire plus ca, inca ma simt stresata de "teste":)).

So ieri, dupa ce am iesit din cofe am stricat pe toata strada E VARAAAAAAAA!!!!!!! ca sa stie toata lumea cat O IUBESC:x!





Sincer, e o prostie, dar as fi vrut sa mai dureze. Daca toata sapt ar fi asa cum a fost asta, ultima, ar fi perfect. Dar nu sunt si eu tot iubesc scoala pentru momentele unice:x.










Cum am banuit, acum sunt la piscina:)). Ieri am avut best day eva' adica nu as vedea posibilitatea unui sfarsit de an mai misto ca cel de ieri<3<3...
Momentan sunt intr.o continua distractie si simply love that:X. Unele lucruri pur si simplu merita lasate in urma.... cum a zis funny guy-ul din kung fu panda (dada am fost si eu si mi.a placut!:))) "unele lucruri pur si simplu trebuie lasate in trecut pentru ca ele nu sunt prezentul. ACUM este ceea ce alegi tu sa fi." si sincer, m.a facut sa ma gandesc la multe chestii... aaannnddd, dupa cum am avut azi o conv cu Cris "andreeaa voi stiti ca e vacantaa??" - "da dar pot sa zic ceva? SUNT A8A NANANA!!:))" - "si dai testele nationalee nana:p" both: "si intru la liceeeuuuu nana:p:P:))". so nu pot sa cred cate chestii la care am visat mi se intampla dintr.o data:X I SIMPLY LOVE MY LIFE:x mai nou:)) pt ca, asa cum mi.a spus cineva, "nu trebuie sa fie nimic complicat daca tu nu vrei" si ma bazez pe asta:D.

Soooooo,

E VARAAAAA!!!!!!!!!

CLASA a8a A RULLEZ!!!!!!!!

e ultimu an....

INTRU LA LICEU BAAAHHH!!!!!!!!





app.(asa, ca fapt divers...)...

14!!!!!!!!!!!



 
"All I can say about life is....ENJOY IT!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde