joi, 16 iunie 2011

Never really had love...

Se pare ca m'a apucat si pe mine nebunia mult din mom ce de fix 3 ore ascult incontinuu o mel de la Lil Wayne:)) si nup, n'am dat'o pe Lollypop not gonna happen':p but How to love este geniala:x adica spune clar lucrurile prin care am trecut prin ultima perioada, ce am simtit, ce as vrea sa simt, ce ar fi trebuit sa spun...multe. Cand am vazut melodia am zis gen ah pf e Lil Wayne hai sa ma distrez si eu putin, pt ca ma asteptam sa fie o melodie perversa:)). But uite ca si asta m'a surprins plus ca imi place la nebunie ca si'a aratat si o parte mai romantica:x.

Deci dap in mom de fata e melodia mea preferata (asta fara gluma.):).

Never really had love but I try to figure out how to love...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde