miercuri, 20 iulie 2011

am buletiin!! am buletiiin!!

MURITIII!!! (ok aia care inca nu aveti 14 ani cum ar fi pitica de gaby si ady pe care l.am intrecut cu 24 de zilee:>). So yeah beib' am buletin! cu toate ca n.am sa bag o faza gen "finally" pt ca, sincer vorbind, nu am asteptat cu atata nerabdare adica nici nu prea simt o mare diferenta dar pare f important in momentu' asta:)) (febra momentului). Oricum nu m.as fi visat nici cu buletin nici nu.mi vine sa cred ca.l am but pana la urma e o simpla bucata de hartie, carton or smthing cu poza mea pe ea (in care cica am iesit bine=))) care dovedeste...marog ce o dovedi:)) initialul e ca imi place cum suna gen "identity card". So am sa va las doar cu PEACE si cu....

AM BULETIIIN!! AM BULETIIN!!

4 comentarii:

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde