vineri, 1 iulie 2011

Life is a highway.

So, in mom. de fata profit de faptu' ca e probabil ultima oara cand mai apuc sa scriu pe blog pana dupa ce ma voi intoarce de la mare:)) (asta in cazul in care nu apuc sa scriu si din Bulgaria but sper sa nu fie cazu':))).

Sooo, first, am fost azi la Transformers si (nu radeti) filmu' E GENIAL!<3 (ceea ce e beyond weirdness venind din partea mea). So go and see it!

Alt thing, ar fi ceva....neinsemnat....


PESTE 4 ZILE AM 14 ANI BITCH!!!!!!!

mamamama nici nu creeedd=p~. anu trecut, de ziua mea eram in turkyee (defapt chiar si azi, anu trecut, eram in turcia), cu bia pe capu meu personalizandu.mi ziua de nastere intr.un mod super-reusit:x, ca apoi pe 6 iulie, sa urmeze restu'... anyways, e F CIUDAT. nustiu daca anu asta va fi macar atat de superb ca anul trecut dar sunt optimistaa:X plus ca finally o sa plec in alta tara sa ma aa "relaxez":)) si asta la propriu departe de toti si toate pt un mom.

so yep, oarecum vine gen "rewriting history" pt ca asta e...

Anu trecut, faceam 13 ani, eram o fata cam timida care vroia doar sa nu se mai gandeasca la baieti. Anu asta, m.a schimbat mult (iar incepem...) faza e doar ca perioada cea mai superba e acum, dupa a7a si cea de dinainte de a7a.   Si cat am asteptat sa zic ca e varaaaa:x.

A da, si prin asta mai vreau sa spun un lucru f important pt ca am facut o promisiune si o respect...


Am 14 ani!!!!!!!!!!!!! Si tu nuuu:p Mereu o sa fiu inaintea ta cu 24 de zile:P:P [dedicatie pt Ady:>].

Because life is a highway...

2 comentarii:

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde