marți, 12 iulie 2011

HEY, hey baby! Uh-ah! I wanna know...if you'll be my girl.

HEY, hey baby! Uh-ah! I wanna know...if you'll be my girl.

 I am baaackk:(! (ok a sunat ca o replica d'aia dintr.un film:))). daa...m.am intors din Bulgaria-Albena-Kaliakra desi nu inteleg de ce a fost necesar, as fi putut ramane acolo pentru inca 3 luni insa asa cum ne.a spus si clownu': "Yea, wait untill you stay 3 months here and you will hate the place":)). So maybe, it's true. Mai bine sa raman cu amintirile astea:x.

 

 

 

 

 

Anu' trecut m.am intors din Turkyee daramata de faptul ca am plecat de acolo pentru ca a fost best! zau? nu. Anu asta a fost best ever!! Bulgaria ruleezzz=p~oficial. adica, pe bune, cand am plecat ma asteptam sa vad ceva banal pentru ca oricum nu se compara cu Turcia. dar nici nu a fost nevoie sa se compare pentru ca locul a fost cel mai genial si vacanta cea mai superba si le multumesc tuturor celor care au facut.o sa fie asa:x.  asa cum am si spus, "We had the best time here! We've truly enjoyed every minute (we really liked the animators). So much fun!! Thank you and see u soon. Bye. Andreea and Stefy from Romania 11.07.2011."

Nici nu pot descrie! Adica pe langa toate "lucrurile bune", am fost intr.o permanenta distractie. Plus, m.am simtit speciala, m.am simtit bine si relaxata, ca si cum viata ar fi fost un vis.












Asa ca, pentru...


KALIAKRA, pentru "hai ma nu gasesc si eu pe cine...aolo=p~":)), pentru "baiatu'" pe care l.am cunoscut in ultima clipa dar ii multumesc pentru ca a fost prea fun:x!, pentru "tipu'" cu ochii lui albastri care ma faceau instant sa zambesc si pentru ca il dadeam disparut mereu:)), pentru "printu:=p~"; superbitatea de neamt, cel mai frumos baiat in viata si un tip BUN la propriu; cu parul lui cret si blond, ochii albastrii si zambetul alaaa....ahhh!!:))=p~=p~, pentru "ooo torontoo":)), pentru whist, pentru momentul in care eram ude si singure si faceam poze in lift si s.a intrerupt curentu' iar liftul s.a oprit intre etaje si in acea bezna stefy imi sopteste la ureche "mi.e frica...", pentru certuri, pentru "Ai Stefkee"=)), pentru "liss" si pentru blonda aia pentru ca am crezut ca erau romani:)), pentru polonezii Alex si Macaroni-care mi.a spus o super-trupa:x, pentru "I am the teen entertainer! I can't talk with teens because they jump in pool?!:(:))", for "YOU BIG LIARS!!", pentru melodia asta pe care o voi retine mereu:x (uh-ah!-pentru ca la inceput nu stiam ce e cu sunetu' asta:))
), pentru pizza si momentele in care baiatu' ma studia din cap pana.n picioare:)), pentru toate momentele cu baiatu' cand am picat cu el in lift, pentru "Nu", pentru toate show-urile genialee!!, pentru animatorul ala cu zambetul lui care te facea sa te prelingi in scaun:x, pentru seara si betia de la 3 noaptea cu biliardu', pentru meciu lu Butee:x, pentru pool partyu' la care m.a luat durerea de inima si la care a dat melodia "dragostea din tei" a fostilor O-Zone si pentru genialul trenulet prin toate piscina:X, pentru toate melodiile romanesti, pentru melodia aia de la reclama de la televizor:x, pentru baia geniala, pentru surpriza de ziua mea si pentru ca ma opream brusc atunci cand dansam:)), pentru maree:x si pentru nisipul care frigea permanent, pentru biciclete:x, pentru lucrurile geniale pe care mi le.am luat, pentru ploaie si momentele cand mergeam cu laptop-ul la receptie, pentru Pongo:)), pentru momentul in care au inceput sa joace basket si sa danseze pe "Get your head in the game" din High School Musical, Pentru melodiile superbe din seara romantica:x, pentru ca nu il gaseam, pentru pozee, pentru priveliste si pentru liftu' panoramic, pentru plimbarea din prima seara pe plaja cand marea parca se unea cu cerul si din cauza valurilor eram total speriata, pentru ca am scris mare pe plaja "Andreea", pentru tatuajul genial cu semnul chinezesc care numai eu stiu ce inseamna:x, pentru Q:"How old are you?" A: "Stefania"=))), pentru "el s.a intors, si m.am intors si eu!:)) chiar sunt curioasa daca nu ma intorceam, ce facea.", pentru "baga.te cu capu' la fund!!", pentru gimnastica in apa si pentru "U!U!", pentru iubitul nostru clown de care nu mai scapam:X, pentru voleyu- pe canicula:)), pentru ca eram imbracata si totusi ma infasuram cu prosopu', pentru ca atunci cand a inceput melodia asta eram cu sejzlongu' langa "ala" sau Radu si a inceput sa.mi scape inghetata pe jos si sa dansam pe ea: "wait a minute" http://www.youtube.com/watch?v=iWyvMerss4w&feature=related, pentru melodiile gen: http://www.youtube.com/watch?v=gUyu5prWjTE- pentru Shrek  http://www.youtube.com/watch?v=KlyXNRrsk4A http://www.youtube.com/watch?v=bpkkayhFKrk- pentru cat de draguti erau parintii cand dansau:x, pentru cat de funny a fost, pentru ca am ras o gramada si pentru ca nu m.am simtit niciodata ATAT DE GROZAV DE BINE!, pentru "Pa..." si pentru "priveste inainte" dar n.am sa uit niciodata:).

                                                                      "Yea, so, it was great! Thank you..."

                                                                              "For me also."


You were my life! http://www.youtube.com/watch?v=98WtmW-lfeE

 

 

3 comentarii:

  1. Off ce'as fi vrut si eu sa'l vad pe neamtu' ala... stii ca eu te'am imbolnavit cu ei, si tot tu esti aia care ii vede pe cei mai tari.:(ehh lasa ca eu o sa fiu inconjurata de nemti in august[ deabea astept]...:d

    ce'mi place a3a poza. ai editat'o? arata in orice caz bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. stiuu si eu o iubesc:X. nup niciuna nu e editata:D

    RăspundețiȘtergere
  3. deci ti-am zis fazele alea cu stefy..si cand s-a intors si te-ai intors si tu au fost cele mai amuzante:))))Plus ca trebuie sa imi povestesti mai in amanunt si ce ti-ai luat si cum a mai fost ...(desi alea 2 ore la telefon m-au daramat:)))si imi placcc foarte mult pozelee:X

    RăspundețiȘtergere

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde