miercuri, 9 noiembrie 2011

Delirez.


Teenage diary.






Respir greu(?). Ma uit in gol. Podeaua pare cel mai fascinant lucru din ultima ora. Sau cel putin cred ca a trecut o ora. Nu sunt sigura. Simt ca totul, tot ce am sperat si visat s-a transformat in farame, in graunte, in cioburi....
Vreti sa stiti cum se simte o fata dupa ce a fost violata?
Delirez.
E ca si cum ai privi  ptintr-o fereastra. Pana sa privesti prin fereastra, intreaga ta lume a fost normala. Stiai ca oamenii sunt rai, lumea e rea. Dar zambeai, mereu pentru ca ti-ai dat seama ca, cu increderea pe care o ai in tine si personalitatea nu poti da gres. Acum, cand sticla a fost sparta si a facut o gaura, creind o fereastra, privesc prin ea. Vad o fata distrusa. O fata care simte ca pana acum habar nu a avut ce sau cine era. O fata care deabia acum isi da seama cum este totul defapt. O fata care pana acum nu a trait, desi a facut-o.
Incep sa plang. Daca ar fi sa calculez ultima oara cand am plans, sau motivul, nu ar durea nici pe departe ca acum si nici lacrimile nu ar fi la fel de sincere.
Oameni buni! Am fost violata! Stiti ce inseamna asta?! Violata!!
Iar delirez.
O tequila, o perna ca sa ma sufoc, un cutit pe care sa mi-l infig in inima, orice ar fi bun. Orice pentru a nu mai trai.
Tip, zbier. Tip de durere in timp ce lacrimile curg si curg. Doare, doare mai rau decat daca m-ai fi insultat in cel mai rau mod, doare mai rau decat daca mai fi batut si m-ai fi abandonat pe strada. Usor, raman fara aer si simt cum totul e oribil pe lumea asta. Si ma intreb doar „de ce?” Ce le-am facut eu lor? Am facut eu vreodata cuiva ceva atat de rau incat sa merit asta?
Delirez.
Tip si ma calmez. Mai respir de cateva ori.
Apoi incep sa rad. Sa rad cu mai multa pofta ca niciodata. Am simtit cum mici pete albe imi apar in fata ochilor combinate cu ceva intuneric.
Apoi, n-am mai vazut nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde