duminică, 20 noiembrie 2011

I realised it was only just a dream.

Melodia meaa de toamna trecutaa:x ma uitam acum pe geam si ma gandeam ca...simt ca traiesc trecutul in prezent. Imi amintesc cum ma simteam anu trecut, toamna. Era ceva...puternic si totu era altfel. Totul a fost altfel si toamna trecuta mi-o amintesc cel mai bine. Ma uit pe geam din camera, acelasi peisaj la care ma uitam, la care plangeam. Nu pot sa cred ca nu e vara e prea repede...totul. dar uite cat de repede a trecut acum. Maine deja dau teza, anu trecut am dat-o pe 30, de ziua mea si parca se intamplasera atatea pana atunci...si asa si era. Asa si e. Ascultand melodia asta, chiar traiesc trecutul in prezent pana si pentru 5 minute.



Anul trecut, am pus acelasi titlu la postarea cu melodia asta. Si titlul reflecta exact ceea ce simteam eu. Acum titlul este, dar in timp, am realizat ca "it was not just a dream".:)
Published with Blogger-droid v1.7.4

2 comentarii:

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde