luni, 7 noiembrie 2011

M-am saturat!






M-am saturat sa-mi pese si sa ma gandesc ca poate niciodata nu voi fi suficient de buna. Sau nu suficient de buna pentru TINE.
Ieri, am fost in excursie si, plecand din Bucuresti, am simtit ca las in urma o gramada de lucruri si ca pentru o zi ma pot gandi la mine. Si asa a si fost pt ca m-am simtit mai bine ca oricand!
M-am saturat ca totu' sa tina de intrebarea "cu ce ma imbrac maine?", "cum sa-mi fac parul sa-mi stea bine?" etc etc. Ok, sunt fata, si desi e greu uneori, nu mi-ar placea sa fiu baiat. Viata de baiat e dura dupa parerea mea si de multe ori noi fetele, suntem mult mai puternice decat baietii (lasand la o parte faptul ca si mult mai mature). M-am saturat sa vad toti prostii cum sunt in calduri ori de cate ori aud un cuvant urat. In weekend, am cunoscut o fata. Am vorbit despre faptul ca, pana la urma lumea e atat de rea incat trebuie sa treci prin ea si sa o calci in picioare. Nu voi fi una din persoanele care zambesc si spun "maine va fi mai bine", pt ca stiu ca nu va fi. Insa pot fi una dintre acelea care traiesc cu speranta ca va fi bine si se bucura de orice porcarie pt stiu ca e mai pretioasa decat orice.
"I'm sick of this place, I'm sick of those people, I'm sick of this town that's putting me down. I'm so frustrated, I wanna break free."- Simple Plan
Iubesc viata. Da, o iubesc. N-ai cum sa nu. Cu bune si rele e superba iar expresia "ce grea e viata" sau "life is hard"-cum imi place mie s-o spun, nu face decat sa ma ajute sa trec prin ea. Dar da, o iubesc.
Urasc in schimb rutina noastra zilnica care se numeste "a fi ceea ce nu esti" pt ca, deh, daca esti TU nu vei fi niciodata acceptat.
Profii vor sa le acorzi atentie, cocalarii grasi vor neaparat o "gagica" langa ei si cred ca ii calca pe toti in picioare (mingi uriase de ping-pong), orice panarama pisicoasa se crede mare diva si pitipoancele nu mai stiu care cum sa faca sa se dea cu mai mult ruj pe bot.
Oameni buni, cei care mai sunt cat de cat "normali" si seriosi sunt considerati fraieri sau "prea cuminti". So what? M-am saturat sa-i multumesc pe toti. Da' care-i faza frate? Nu ma suporti, lasa-ma pt ca pot si eu sa fac in asa fel incat sa doara. Nu sunt tocmai o persoana "normala" dar stiu ca parerea altora chiar nu ma intereseaza.
Ma rog, din nou spun, stiu ca nu voi fi niciodata suficient de buna. Insa stiu ca nu ma voi opri niciodata pana nu voi ajunge la standardele pe care le vrea cineva. Acel cineva, TU.
Pentru ca, stim cu totii, lucrurile ies intotdeauna asa cum vreau eu in final.

Un comentariu:

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde