vineri, 25 noiembrie 2011

I was dreaming at a different story.

Teenage diary.
"And this is how you remind me of what I really am."
-Alo!!
*tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiittt*
-Heei!!
*tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitttttttttttt*
Ma uit in stanga, la tipul care ma claxona din masina. Opreste farurile orbitoare si coboara.
-Esti bine ma? Ce-i cu tine aici?
Gandindu-ma la...nimic, i-am soptit:
-Am fost violata.
Tacere. 10 secunde mai tarziu incepusem sa imi revin si am realizat ca, tipul din fata mea se uita pur si simplu la mine. In acel moment, nu ma mai interesa ce credeau altii. Am cazut in genunchi si am inceput sa plang, acoperindu-mi fata cu palmele. In prostia si in firea mea ironica, nu ma puteam abtine sa nu ma gandesc in ce hal am ajuns.
Tipul s-a asezat in genunchi langa mine si ma imbratisat. M-am calmat putin mai tarziu si m-am uitat la el:
-Ironic, nu? Vocea imi suna fantomatica, venita de undeva de departe. As fi vrut sa ma calci cu masina aia. Ce dracu, nici macar nu am idee cum am iesit din..locul in care eram.
Am oftat.
-Stau aici si plang in bratele unui necunoscut.
Mi-a spus sa ma linistesc si m-a strans tare:
-Tremuri.
-Imi pare rau, am spus simtind nevoia sa-i cer scuze. Hei...ai cumva..vreo idee cum am ajuns in mijlocul strazii?
Liniste, timp in care am presupus ca se gandea.
-Nu... pur si simplu te-am vazut pe o parte a srazii si m-am gandit ”ce nebuna”.
M-am uitat la el.
-Nu te supara dar ai in jurul tau infasurat un cearsaf si esti imbracata intr-o rochie de noapte. In cel mai rau caz te-am considerat somnambula. Pana cand ai sarit in fata masinii.
-Pur si simplu?
-Tu chiar nu iti amintesti? m-a intrebat uitandu-se atent in ochii mei.
-Nu...mai ciudat e faptul ca acum ceva vreme eram goala si acum sunt imbracata. Cine naiba m-o fi scos de acolo? m-am intrebat mai mult pe mine decat pe el si un fior mi-a traversat corpul la gandul ca altcineva, sau poate chiar aceeasi tipi s-au intors ca sa ma ajute sa ies si m-au abandonat iar. Defapt, sincer, mai bine. Nu as fi vrut sa le vad fetele. Nu mai vreau sa le vad niciodata.
Liniste.. Am incercat sa ma ridic.
-Scuza-ma, sunt intr-o...depresie serioasa acum, deci poti sa ma lasi singura si sa pleci. Nu ma cunosti deci nu ma supar daca vrei sa pleci, plus ca nu pot avea incredere in nimeni acum, mai ales intr-un baiat.
-Esti nebuna.  Nu o sa te duc sa te...marog, iar. Hai sa te duc acasa, spune-mi unde locuiesti.
-...nustiu. Chiar nu-mi amintesc. am spus confuza.
-Atunci hai la mine. Sau putem sa stam aici, in strada, daca vrei.
-Mi-e frica. De ce mai ajuta?
-Nu prea cred ca o sa dorm bine la noapte daca te las aici. Si din moment ce nu-ti amintesti unde stai poate iti rev...
-Bine. l-am intrerupt brusc. Nu prea ma interesa cum arata, cine era sau ce vroia tipul. Si-asa, daca vroia si asta sa ma violeze, nu avea decat. Se pare ca asa am ajuns.

Ma ridicat pe sus in timp ce eu tremuram.

Juma de ora mai tarziu eram in apartamentul lui. Zona mi se parea cunoscuta insa nu puteam sa o disting. Stateam pe o canapea cu un sandwich cu salam in mana, intr-o camera gen sufragerie combinata cu dormitor; insa nu ma simteam in stare sa percep frumosul sau vre-un detaliu acum.
-Esti mai bine? m-a intrebat in timp ce se intorcea, cred, de la bucatarie. Normal ca nu esti bine, ce intrebare tampita. a raspuns singur cand a vazut ca nu-mi ridic privirea de pe salam.
M-am uitat la el
-Ai un calciu? Ceva...
-Da. Iti aduc. mi-a raspuns instantaneu.
Am mancat repede sandwich-ul in timp ce mainile imi tremurau si am dat pe gat paharul cu tableta efervescenta.
S-a asezat langa mine si a tacut.
-Cand te simti in stare, sa-mi spui sa-ti dau niste haine si..alta plapuma. Altceva, orice sau...
Liniste.
-Eram intr-un depozit.
Si-a intors privirea spre mine.
-Sau nu stiu..nu stiu ce era. Stai. De unde vi? Azi e 1 ianuarie, a fost seara de revelion. m-am uitat la el mirata de ceea ce imi aminteam.
-Mda..a spus parand rusinat. Pai aa...poveste amuzanta...defapt..
M-am uitat la el atent si urat, nu aveam timp de ocolisuri.
-Ma sperie artificiile si alea, stii. Zgomotul, etc. Stiu ca e o prostie..
-...pahahahah!! am ras sincer. Pe bune? Pai si care e faza? am spus murind de ras.
-Mda, mersi de sustinere. Ma faza e ca am plecat de la party inainte sa inceapa artificiile. Oricum incepusem sa ma plictisesc.
-Haha!
A zambit vazand ca rad, lucru de care m-am mirat pana si eu.
Am tacut si m-am uiat serioasa la el. Nu stiu de ce, aveam chef sa ma eliberez de asta.
-Si eu am fost la un party. Cel mai tare chiar...
-Ce s-a intamplat? a intrebat incet
-S-a intamplat ca lumea e rea. m-am uitat la el. Nu stiu, oarecum am fost drogata. Ba nu, nu am fost drogata ci m-am drogat. Adica din propria initiativa. Am plecat cu unii de la petrecere si dupa nu imi amintesc decat tipete, larimi, durere, senzatie de sufocare. Incepusem sa respir greu si priveam intr-un punct fix.
Si-a pus mana peste a mea pentru a ma calma.
-Linistestete. Nu trebuie sati amintesti daca nu vrei, e prea devreme.
I-am strans mana.
-Nu, vreau sa scap de asta. Oricum dupa totul e in ceata. Lumini si intuneric.
A ofat si si-a trecut mana prin par.
-Cine ar face asa ceva? Nu ar trebui sa ma mir, se intampla des acum, insa tu...esti o fata. Adica doar o fata si..
-Am fost folosita ca obiectul placerii lor.
-Nu vroiam sa spun asta...
-Dar exact asta trebuie sa spui. am spus, fortand un zambet. Uite, nu ma sti...marog, ma bucur ca m-ai gasit acum. Atunci as fi vrut sa mor. In general nu mi-e rusine de ceea ce fac. Mi-e rusine de ceea ce s-a intamplat. De fapt, nu mi-e rusine. Sunt furioasa, foarte. Doare, doare rau si nici n-ai idee. M-am oprit simtind lacrimile ca-mi inunda ochii. M-am calmat si apoi am continuat. Nu tre’ sa ma tratezi special, iti multumesc pentru intelegere.
-Of, nu e nicio problema. M-a luat in brate si un alt sir de lacrimi mi-au umplut chipul la gandul ca, intr-adevar, gasisem niste maini sa ma imbratiseze, brate sa ma protejeze, urechi sa ma auda si ochi sa ma vada asa cum sunt eu cu adevarat.
Ma simteam mai bine, asa ca m-am ridicat:
-Nu vreau acasa acum. Stiu unde e dar imi e frica sa merg. Plus ca vreau liniste. Pot sa merg sa..
-Fa un dus, schimba-te si ramai aici. mi-a spus zambind.
-Mersi. am spus zambind si eu.

2 comentarii:

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde