luni, 23 august 2010

All these things i'll never say

Doare...poate ca uneori doare in interior dar in exterior snt mereu vesela ...si cum le pot face fata? Poate snt mai puternica decat cred, incerc sa-mi dau seama...am momente cand ma prefac ca sunt cine nu sunt *ik wtf ce am scris idk*....si totusi am atatea intrebari...adica uneori oamenii se intreaba cum pot fi asa happy si optimista...chiar acum gaby ma priveste de zici ca snt very very crazy....pai cant... mdeah ce ar trebui sa fac, sa ma pun cu capu' pe birou si sa incep sa plang? nu eu
am o chestie oricum....niciodata nu pot plange in fata unei persoane...mereu tin in mine, dar cand simt ca nu mai pot efectiv nu mai vad nimic si prefer sa plec...sa plec intr-un loc unde nu ma vede nimeni si sa ma descarc...si nu pot plange in hohote...ai simtit vreodata ca suferi in interior? brusc de la celelalte postari am devenit sad si totusi am schimbari de stari frecvente...deci cum ziceam, doare si lacrimile curg *plang in sinea mea cum ar zice alexxa*....nu pot fi nervoasa sau sa tip

.. stateam si ma intrebam... oare?

---oare cum poti zambi cand suferi in interior? desi eu mereu snt energica pt ca nu vreau sa umplu lumea cu grijile mele...insa snt cateva persoane *carora le multumesc ca snt mereu acolo pt mn* care ma cunosc atat de bn incat isi dau mereu seama de starea mea reala...
----si oare cum poti pretinde ca esty happy cand tot ce vrei e sa stai si sa plangi
--- si cum mai poti merge altundeva sau sa gandesti cva cand nici nu vezi in fata ochilor
--- dar cum poti raspunde daca esti intrebat sau cum poti veni daca esti chemat, cand te simti ca un robot inca de la primii pasi pe care ii faci cand te ridici de pe scaun...

si acum desi nu-mi place sa zic asta v-am umplut de grijile mele ca un copil suparat pe viata ce par :)) ...mrg am scris si eu sa nu mai zica dany ca dau blogu' naibii si ca sa-i fac in ciuda am scris si cva mai sad

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde