marți, 24 august 2010

special...***


ea e cea care rade cand ma vede ca o iau razna si fac pe nebuna, fara sa ma judece....ea e cea care ma intreaba "maria sigur te simti bn" cand o iau razna....ea e timida dar atunci cand vorbim acest lucru dispare total...ea parca traieste emotiile cu mn cand ii povestesc ceva....totul e mai simplu....e ff simplu sa-i spun ce simt ce greu imi e si tot restu'...mereu langa ea imi dispare "starea de hibernare" si am chef de viata ...
----si vreau ca ea sa stie ca e ff importanta pt mn si chiar ...aseara cand cantam in camera ma gandeam "unde e gaby sa ma vada cum fac pe nebuna" si mi-am dat seama ca ea chiar ma accepta asa cum sunt

---ea e cea careia ii spun "te iubesc" si care imi spune la fel, singurul "te iubesc" pe care il cred cu adevarat.

ps.te iubesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde