joi, 12 august 2010


**


...par saten; ochi verzi

...iubesc rock-ul

...imi place sa surprind si sa fiu ciudata

...love my bff's

...iubesc vara

...nu sunt superstitioasa

....urasc persoanele care se cred superioare

...imi place sa-mi cer scuze atunci cand gresesc

...imi place sa ascult si sa-mi ajut prietenii

...sunt o pers. care pune suflet in orice

...vreau sa merg in New York

...ma deschid greu in fata pers., dar atunci cand o fac, stiu ca pot avea incredere si ca nu voi fi dezamagita (prea rau)

...nu-mi place sa fiu dezamagita

...life is hard- astai vba. mea (zic asta frecvent)

...ma imbrac cum am chef, nu cum e moda

...mor dupa ochii verzi (sunt superbi la un baiat)

... albastru verde si mov (cel mai bine imi sta in mov)

...my perfect guy trebuie sa arate bine dar conteaza enorm si caracterul

...frecventez cam mult vorbele: "frate"; "dă" si i-am molipsit si pe ceilalti din jurul meu

...iubesc apa

...sunt foarte negativista  realista

...scriu ca sa ma descarc (evident)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde