marți, 31 august 2010

Summer 8-> *come back*




Imi dau seama ca poate merita sa risti decat sa te intrebi "oare ce-ar fi fost"
nu pot sa cred cum "au evoluat" lucrurile .....pe dany pe care-l ignoram *mrg nu prea ne bagam in seama* il consider unul din my bf 's acum ..... pe prietena cu care n-am mai vbit de nush cand o pot considera iarasi o pers ff apropiata mie *da da gaby tu esti *
poate ca fac pe nebuna, dar merita...merita sa risc... merita sa-mi pese... merita sa stau cu orele la tel si sa comentez melodii de pe Utv in timp ce cant cu gaby *chiar daca una are programul mai inainte* ...
nu pot ca cred cum o vacanta ca cea de vara asta, din Turcia iti poate aduce surprize mult prea placute si niste prieteni buni *bravo boss, a fost nevoie sa mergi tocmai pana intr-o tara straina pt asta*

si mai important...nu regret nimic....nu regret ca poate am pierdut o prietena care era falsa si nu mai am anumiti prieteni pt ca in cei pe care-i am pot avea deplina incredere.... nu regret nici momentele in care am fost melancolica, nici cand am fost nebuna si nici cand am plans de suparare pt ca nu aveam cu cine sa vorbesc despre acel lucru rau pe care nu-l mai puteam suporta....satula sa tin totul in mine...
a meritat, stiu asta.....

CLAR NU O SA UIT VACANTA ASTA VREODATA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde