marți, 31 august 2010

So.....what's your next move?

Hmnn...mai mai ....se pare ca am revenit la starea mea nebuneasca si zapacita chiar daca am fost cam melodramatica in ultima vreme... am avut o mica problema cu aceasta minunata si tampita chestie pe care cu totii o numim muuult prea simplu: viata...
Oricum incerc sa-mi revin dar se pare ca nu prea ma ajuta nimic in acest mom mai ales ca e ultima zi de vara frt!!!! nu pot sa cred....
Stiti unu din acele mom cand n-aveti altceva mai bun de facut decat sa stati efectiv? ei bine cam asta e situatia mea de acum, stau...si ma gandesc la aceasta vacanta pt ca eu o privesc ca si cum s-a terminat deja avand in vedere vremea de afara care nu vrea deloc sa coopereze :))...si oricum ce sa mai faci toamna cand deja a inceput sa ploua, doar teme pt sc pe care s-asa ce prost ar avea chef sa le faca.... si mda singurul lucru vesel acum e ca vorbesc cu gaby despre nush ce pui al ei :)) fiecare cu "problemele" lui....cat de speciala a fost vara asta pt mn....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde