duminică, 8 ianuarie 2012

New Year's Eve

Azi am vazut cel mai genial film evaaa'!!!!!!!!!!!!
Doamne, nu pot sa cred cum un film cu atat de multe persoane poate fi atat de frumos.:X
Am fost azi la "New Year's Eve" si pot sa spun ca, avand in vedere ca l-am vazut in 2012, e filmul meu preferat din acest moment. A fost efectiv superb mai ales ceea ce vrea sa transmita.
"Oamenii cred ca nu mai exista lucruri frumoase si magice. Atunci, cum iti explici ca, intr-o singura noapte, toti oamenii se aduna pentru a celebra inceputul unei noi sperante." Filmul era de vazut inainte de anul nou pentru ca mi-ar fi placut sa-mi aminteasca inca o data ceea ce a spus, "Un nou an inseamna o a doua sansa, noi inceputuri, speranta dar mai presus de toate ceea ce ne ajuta este iubirea."
Lasand la o parte faptul ca actorii au fost geniali mai ales ca au fost atat de diferiti de la Zac Efron(normaaal:>), John Bon Jovi, Michelle Peiffer, Sarah Jessica Parker, pana la Robert DeNiro.
Va spun sincer ca filmul merita. E absolut superb si cred ca distributia merita felicitari din plin!


3 comentarii:

  1. L-ai uitat pe Ashtonnn:)) doamne cum facea Zac:''esti uimita?,bifattt''!,si cat am asteptat ca aia 2 mici sa se sarute:))minunat intr-un cuvant:x

    RăspundețiȘtergere
  2. "minti in legatura cu persoana care esti. ce-ti pot face? e ca facebook, doar ca real":))))

    RăspundețiȘtergere

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde