miercuri, 11 ianuarie 2012

Friends.

Aseara stateam in pat si ma gandeam cat de terminata ma simt uneori daca nu stiu ca am langa mine persoanele cele mai speciale pentru ca m-am convins ca prietenii mei sunt cu siguranta cei mai buni!:X
Prietenii sunt mai importanti pentru mine decat baiatul care ma iubeste. Sunt mai importanti decat orice pentru ca sunt cei cu care sunt eu insumni. De curand, m-am simtit lasata balta si de asemenea mi-am dat seama ca si eu abandonam pe cineva. Nu vreau sa-i pierd si ii iubesc. Ei stiu asta si mi-au demonstrat-o azi ca si ieri alalterieri, ca si acum o luna si acum un an; ca merita. Si de curand am inceput sa lupt pt ei mai mult ca deobicei. Mi-am dat seama cat de fragila este linia dintre dragoste si prietenie; dintre iubire si ura; dintre fake si zambete. Si m-am gandit ca, eu am fost lasata balta de cineva. Nu am sa repet cu prietenii mei greseala pe care a facut-o acea persoana care mi-a marcat existenta. Simt nevoia sa scriu asta pt ca in general lumea mea a inceput sa se invarte in jurul acestor persoane speciale.
Sunt a8a si ma gandeam oare cati dintre colegi o sa pierd odata cu liceul? Cati prieteni? Cati prieteni foarte buni? Oare cati cu care nici macar nu sunt in scoala dar vor intra la liceu se vor schimba?
Intrebari prostesti avand in vedere ca ar trebui sa stiu deja raspunsul.

"Best friends are hard to find cause the very best ones are already mine."



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde