sâmbătă, 3 martie 2012

I like complicated.

Alt weekend. Doamne, in ce hal am ajuns(iar). In fiecare luni, de dupa weekend, simt ca incepe o alta luna ca si cum traiesc in 2 zile toate sentimentele ce nu le traiesc intr-o saptamana.
M-am saturat de pisiceala asta din jur, de toate persoanele prefacute si imi pare rau sa zic ca am o gramada de exemple in clasa mea. Pur si simplu nu-i mai suport(iar). Cum cacat frate, mai avem 3 luni si nimanui nu pare sa-i pese si niciodata nu suntem uniti. Astia's colegii mei? Mai ales colegii mei, cu care am fost din gradinita impreuna? Detest orice tine de scoala in ultimul timp si am inceput sa ma bucur de weekenduri-le din care pana acum veneam terminata si cu o stare de greata.
Acum imi place. Petrecerile, sentimentele, lacrimile, serile tarzii lipsite de griji, relaxarea pe care o am cand fac meditatii la mate in trening in timp ce beau pepsi, jocurile de carti, micile excursii planificate pe ultima suta de metri la munte, fumu de tigara cu care mam obisnuit deja, povestile siropoase si sentimentele amestecate, excursiile, plecarile din bucuresti, filmele, chiulu de la prima ora de luni, telefoanele date in ultima zi la ultima ora, si mai ales detasarea. Au inceput sa-mi placa la nebunie weekendurile astea aglomerate si obositoare de care ma vaitam inainte iar acum daca exista vreo pauza, incep sa duc lipsa si nu ma simt bine.
E iar weekend. Si mai ales, e ultimul weekend. Sambata viitoare promit sa fiu tipa increzatoare la care visez de 2 ani.
Mda, am aberat unpic p'aici.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde