joi, 15 martie 2012

Nu ma cunosti.

Mersi. Mi-ai aratat inca odata cat de putin ma cunosti. Nu sunt persoana aia, persoana care spui tu ca sunt. Cred ca daca ai citi ceea ce scriu aici, ai ramane masca pentru ca nu te-ai astepta. Si nu te astepti la multe. Dar sti ceva, o sa-ti arat ca pot multe si pot face orice si sa raman in acelasi timp cu picioarele pe pamant. Imi place ca tu, voi, spuneti mereu ca sunt asa si pe dincolo dar niciodata nu incercati sa ma cunoasteti. M-a intrebat vreodata cineva "e totul ok?" fara sa-mi reproseze lucruri dupa, tot ceea ce faceam gresit de parca eu nu stiam?
Si cand ma gandesc ca acum cativa ani ma gandeam ca, in preajma persoanelor ca tine nu trebuie sa port "masca". Dar m-am inchis in mine din cauza ta si mereu mai facut sa ma simt unpic mai prost atunci cand chiar nu era cazul.

Nu ma cunosti! Si da, imi place cine sunt! Si da, pot face tot ceea ce vreau eu numai ca tu nu o sa poti vedea asta niciodata, tu nu vrei sa ma cunosti ci, ca intotdeauna, ai parerea ta fixa despre cine sunt eu cand nici tu nu sti exact. Doar ca cine e fraier sa recunoasca?
Published with Blogger-droid v1.7.4

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde