marți, 20 martie 2012

Sunt confuz

Stiu ca melodia asta e efectiv peste tot insa cum v-ati simti voi daca la radio ar canta asa ceva in timp ce tatal tau iti spune tot ceea ce nu faci bine, mama ta incearca sa-ti arate cat de bine "te cunoaste" iar tie iti dau lacrimile?
Pana la urma, m-am nascut in Romania si desi vreau sa plec din tara, mi se pare o porcarie acum sa ma gandesc ca as vrea sa ma fi nascut altundeva. Cum altfel as fi fost cine sunt azi, cu bune si rele si cu toate persoanele extraordinare din viata mea? Si uite frate ca, atunci cand asculti o melodie cu niste versuri ca aceasta parca te gandesti ca iti poti exprima sentimentele prin "propriile cuvinte". Si stiu si cat de bine ma simt sa-mi exprim sentimentele in limba mea, pentru ca simt cuvintele mult mai aproape de ceea ce sunt. Ma doare undeva daca ati inteles sau nu ce vreau sa zic. Ideea e ca iubesc melodia asta si mi se pare absolut superba.

"Si imi vine cateodata sa arunc
Cu grijile
Problemele
Cu mainile, sus in aeeeer!"

Sa nu plang, sa nu plangi pentru ziua de ieri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde