marți, 26 iunie 2012

...

Te-am iertat dar da, asa e, nu mai pot avea incredere. Te iubesc enorm dar nu pot sa te tin langa mine. Oare chiar sunt atat de incapabila sa arat cuiva ceea ce simt? Oare muream daca te lasam sa ma iei in brate si te sarutam in loc sa plec grabita si cu picioarele temurandu-mi? Nu mai pot, nu mai suport. Ti-am zis ca ai noroc, eu nu stiu cu cine sa vorbesc. Nustiu de ce am nevoie sau cine ar putea intelege. Vreau sa stiu de ce resping tocmai persoana pe care o iubesc. Esti prima mea mare iubire chiar daca tie nu ti-am recunoscut-o si nici nu o voi face. Poate am suferit de atatea ori ca am invatat pur si simplu sa resping sentimentele si pe tine. Poate ca...poate ca nustiu. NUSTIU! Si vreau sa stiu. Vreau pur si simplu sa sar eu pe tine si sa-ti arat cum sunt eu defapt. Sa nu te fac sa-ti para rau ca ti la mine.

Vreau sa-ti demonstrez ca intre toate lucrurile rele care ni se intampla amandurora, asta ar putea iesi bine, asa cum am crezut aman2 la inceput. Ce a fost? Ce s-a schimbat intre prima si ultima data cand ne-am vazut?

Ce vreau? Nustiu. Poate ca pur si simplu am nevoie de tine, ca om, ca prezenta, ca prieten si tot ceea ce ai fost pana acum. Si atat. Nu mai mult. Sau nustiu... "Te iubesc si nu stiu ce ma face sa ma comport asa.".

Scuze.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde