vineri, 8 iunie 2012

VARA NU DORM

NununununuNU! Nu realizez ce se intampla. Cumva termin a8a intr-o saptamana? Cumva intru la liceu, sunt boboaca?? Cumva am reusit sa-mi pastrez cei mai buni prieteni, dupa multe incercari?<3, Cumva simt ca ma indragostesc iar si iar insa de fiecare data, de acelasi tip? Cumva am avut banchetul?? Cumva in sfarsit toate "cercetarile" facute pt licee ajung la final si in sfarsit o sa vad unde mi-a fost "scris" sa intru?

Omgggggg nu creed!
Cand naiba a trecut timpul? Parca acum cateva saptamani eram a7a, cu atatea vise si sperante si deabea asteptam sa intru la liceu. Parca acum cateva saptamani eram la Cismigiu la Mc pt prima oara si ne formaseram o noua gasca, parca acum cateva zile era vara...iarna...primavara...ma gandeam la viitorul din care, mare parte, s-a intamplat deja. Nu pot sa cred cat conteaza cateva sapatamani, cat de importanta e o zi/o noapte. Nu cred ca o sa ma despart de prostii astia pe care ii cunosc de mai mult de 8 ani. Nu cred ca la anul nu o sa mai vad aceleasi fete. Sunt prea obosita sa ma bucur si sa profit asa cum as vrea si nustiu mi-e asa, ciudat.... chiar se termina.

CHIAR VINE VARA BAAAA! nici nu mi-am dat seama!

melodia generatiei.


[bineinteles ca o sa vin eu cu un post mega-emotiv cand o sa ma loveasca in fata situatia..:))].

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde