miercuri, 13 iunie 2012

somebody tell what i'm gonna what i'm gonna do

Si uite-ma tot aici, cu gandurile si sentimentele mele, abtinandu-ma sa nu te resping dinnou. Poate ca as putea si eu sa profit, adica, de ce nu? Avem o viata.

Azi mi-am amintit 2 chestii importante. In primul rand, mi-am amintit de ce Gabi e cea mai buna prietena a mea, pentru ca are momente cand nu e dusa pe alta planeta si poate sa scoata pe gura chestiile geniale care ma fac sa ma simt mai bine si desi stiu ca sunt exasperanta tace si ma asculta de aproape 3 ani incoace cum palavracesc despre aceeasi persoana.. Cum a fost azi, replica pe care am avut-o permanent in minte: "de ce sa-i spui "te iubesc" daca el nu ti-o spune innapoi?".

...

Mi-am amintit totusi, si de ce m-am indragostit de tine, defapt. M-am indragostit pt ca ai picat fix in momentul in care aveam nevoie de cineva, si acela s-a nimerit sa fi tu, pt ca m-ai inteles din prima. Din una la un milion sanse ca asta sa fie o coincidenta atat de mare...s-a intamplat. Si oricat as suferi stiu ca o asemenea sansa nu vine oricand si indiferent daca vei ramane in viata mea sub forma de om/planta/prieten/amic/iubit/dusman, vreau pur si simplu sa stiu ca tu esti in ea, in viata mea si ca nu mai ai cum sa iesi din ea.

Si da, stiu de ce te iubesc. Pentru ca esti asa cum esti si spui lucruri ca cel pe care l-ai spus azi si care m-a facut instantaneu si inexplicabil, sa plang.

Si sti ce doare cel mai tare defapt? Ca eu nu stiu daca, chiar te mai iubesc. Simt pur si simplu ca am obosit si sunt pe punctul de a ma da batuta. Si doare pentru ca exact cand eu sunt pe punctul sa renunt si sunt pregatita poate pt asta...tu incepi sa lupti pt asta. Proasta sincronizare, unde erai cand am plans? Unde erai cand muream pt ca, credeam ca nu sunt importanta pt tine? A fost vina mea ca nu ti-am aratat cat ma doare, stiu asta acum. Dar doare groaznic pentru ca nu stiu unde sa te situez in viata mea, nustiu ce ar trebui sa simt pentru tine. Doare groaznic pt ca, cumva, am senzatia ca nu te mai iubesc, ca as fi gata sa dau drumul! Si nu inteleg de ce si nu mi-as fi imaginat ca o sa doara cand nu doare... Dar nu pot, nu pot sa-mi spun nici mie insami ca nu te iubesc pt ca ceva imi spune ca ma mint singura dar altceva imi spune ca nu-ti mai pot oferi sentimentele si nu te mai pot primi cu atata placere cu care as fi facut-o odata, chiar daca tu acum faci asta. Scuze, te iubesc si ma mint singura probabil...


Published with Blogger-droid v2.0.4

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde