marți, 31 iulie 2012

All those fairytales are full of shit.

- Si acum ce e diferit?
 M-am uitat la el si am simtit frica, frica de a nu-l mai revedea. Nu. El nu o sa mai plece acum, nu atata timp cat eu il iubesc si sunt aici. Astepta sa zic ceva dar eu nu faceam nimic altceva decat sa-l privesc. A facut un gest, ca si cum s-ar fi asteptat sa nu ma intereseze si s-a intors.
- Si acum stiu ca te vreau aici langa mine, sa ma atingi, sa-mi dai "pupicurile" tale atat de dragute, sa faci botu ala de catel plouat atunci cand nu fac ceea ce zici tu, sa stai langa mine in pat fara tricou rugandu-ma sa-ti zic ca te iubesc si atunci cand refuz, sa te intorci cu spatele, sa inchizi ochii si sa taci, sa faci misto-uri despre felul in care imi tremura vocea atunci cand te incordezi, sa stam pe jos pe patura si sa dau cu capu in dulap iar tu sa-mi zici ca sunt proasta si eu sa-ti dau un pumn, sa te aproprii de mine si sa-mi zici ca nu-mi ceri nimic mai mult decat un pupic, sa-mi povestesti totul despre tine si sa-mi zici ca te doare ca nu-ti spun absolut orice, sa-mi zici ca, compania mea iti face o placere neasteptata, sa-mi zici ca ti la mine si apoi sa ma tragi aproape, sa ma iei de mana si sa ne plimbam incet prin mijlocul parcului, sa-mi zici despre cum mi-ai retinut adresa, sa-ti aud vocea disperata si ofticata, sa ma suni si sa-mi zici ca aveai chef sa vorbesti cu mine sau sa-mi dai un mesaj fix in timpu meditatiilor, sa fiu atat de fericita incat simplul fapt de a vrea mai mult sa para inutil, sa ma inchizi la pantaloni si apoi sa ma pupi pe obraz, sa vrei sa fiu langa tine atunci cand te trezesti, sa ne sustinem si sa discutam toate alea, sa nu conteze fardul sau hainele atunci cand sunt cu tine si sa ma vezi in cea mai vulnerabila postura, sa-mi cauti harta metrourilor pe google sau sa-mi pui filmulete motivationale si geniale pe youtube in timp ce tu faci curat, sa ne uitam la tarzan, sa chiulesc doar ca sa te sun si sa-ti spun cat insemni pentru mine si sa ma saruti in tramvai cand intram in pasaj, sa ma imbratisezi, sa ma imbratisezi vreau cel mai mult, sa ma intrebi daca vreau un hug si cand te refuz sa-mi zici ca sti dar gasesti un pretext sa o faci oricum. Mi-e dor de tine, stiu ca asta vrei sa auzi, de-aia te vreau aici, am nevoie de tine si te vreau enorm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde