sâmbătă, 21 iulie 2012

summer time

Deci da e vara, la grade cu mult peste limita normala si majoritatea oamenilor se gandesc daca nu cumva merita luat in considerare fenomenul "naked". Nustiu despre altii, dar eu nu plec pe nicaieri pana la inceputul lui august si wow chestia asta imi aduce aminte de faptul ca e deja jumatatea lui iulie..wtf man? O luna si nu te-am vazut? Son of a bitch..

App, de mijlocu verii/trecerea timpului bla bla, asta imi aminteste ca in toamna o sa fiu boboaca in mega liceul spiru care recunosc ca, dupa intalnirea bobocilor, nu prea ma mai entuziasmeaza asa mult. Whateva... Summer love? Eu? Nimeni nu stie. Cam cum e ca sa vrei atata timp sa gasesti pe cineva si sa te simti ciudat cand il gasesti? Am vazut muuuulte filme, si app recomand "friends with benefits" clar! A, si sa nu mergeti la "the dictator" decat daca vreti sa ramaneti cu niste imagini f ciudate in cap. Am terminat si califonication cam acum 2 saptamani:(...nustiu cum e la altii, dar eu am avut cea mai ciudata vara de pana acum, la asta adaugandu-se si toate noptile nedormite efectiv si uimirea "diminetii" cand realizezi ca atunci cand te-ai trezit a2a zi este defapt 4 dupa-amiaza...dar nu ma plang. Inca. Cred. Marog, multe n-au mers asa cum le-am planificat si tot cred ca vara trecuta a fost BAZA, dar ma bazez si eu pe replica din alt film "uneori lucrurile nu merg asa cum te astepti, merg mai bine". Oricum, sunt ok, stau chill, relax si incerc sa imi pastrez cat mai des in cap cuvintele "fuck it, I'm young". Ma bucura totusi faptul ca am tinut legatura cu cei cu care vroiam, din clasa, dar si din scoala. Eh au existat si cateva lacrimi si o noapte cu un pat ceva, plus cateva plimbari care ar putea fi bagate la categoria "interesante" dar nimic serios, doar fun. Chiar imi place sa scriu asa, la ora asta pe blog cuvinte puse alandala care poate vor insemna ceva candva. App, blogu asta e privat deci daca ma verifica vreunu(gabi) o sa va aflu adresele si o sa va fac sa regetati! Si app de mica paranteza, te iubesc Gabi, suntem proaste impreuna, una fara alta niciodata:*

Si ca deobicei, intru la dus pe la 4 dimineata dupa ce am terminat de vorbit cu un tip care ar fi dragut sa insemne ceva in viitorul apropiat si maine probabil ma voi trezi pe la 1 (in cel mai bun caz) din cauza pumnilor care se aud batand in usa, cel mai probabil ai lui edi, sperand ca nu a adus companie ca sa-mi vada vreunu fata de dimineata si asteptand ca stef sa vina si sa doarma la mine, sa ne plictisim impreuna si sa ne "intarim" prietenia, cam cum o facem de fiecare data cand doarme la mine. A da, si bineinteles facem baie in piscina facem facem <3


:*

Cel mai ciudat: n-am avut niciun chef sa citesc carti, e grav! Georgina Kincaid ma asteapta pe masa, totusi.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde