luni, 9 iulie 2012

Fall

Si pe bune ca te gandesti ce sa faci? Pe de o parte e ceea ce vrei dar pe de alta e ceea ce TREBUIE sa faci. Si chiar daca ma "mentin" inca pe linia de plutire destul de bine, mi-e greu sa fac asta cand trebuie sa fiu draguta. Si pana la urma am de ales daca sa tin langa mine sau sa dau drumu si sa ma calmez. Oare de ce fix lucrul mai rau te atrage mai mult si de ce mai mereu eu am facut ceea ce e rau tocmai pentru ca imi place, pentru ca asa simti efectiv ca nu traiesti degeaba. De ce as fi calma cand am doar o viata? O prietena buna mi-a zis acum 2 zile "voi astia de 15 ani care vreti sa traiti clipa ca si cum ar fi ultima, de parca vezi doamne muriti maine". Pana la urma totusi, iti garanteaza cineva ca mai apuci ziua de maine? Nu vreau sa dramatizez dar dupa cate am vazut in famila mea, nu sti cum dintr-o prsoana fericita si normala, esti lovit de viata. Nu stiu nimic despre familia mea, nici macar lucruri neinsemnate, dar exista motive pentru sta. Si nu unul, si nustiu daca incep sa fiu mama pentru ca aflu, in fiecare zi, ca si ieri, mai mult sau mai putin din greseala, ca sunt exact ca ea. Dar unde a ajuns ea nustiu...nustiu cum o sa fiu eu dar momentan sunt ea.
Mai conteaza ceva cand iubesti? Pe bune. MAI CONTEAZA?! Cui ii mai pasa? Pana la urma iubirea e singurul lucru care te face fericit, indiferent daca de la un prieten sau de la cel pe care il iubesti. Si coteaza absolut orice, absolut orice vorba, orice ajutor pentru ca uneori totul e greu si lucrurile care tie ti se par importante si pe tine te fac sa suferi, altora li se par inutile, altii stau acolo langa tine doar ca sa fie acolo, sa nu zici ca nau fost. Si ma gandesc cand sau strans toate in halu asta? Cand am iceput sa plang din cauza parintilor mei, cand am devenit atat de ranita incat nu pot spune "te iubesc" nici celei mai bune prietene prea usor? Nu vreau sa fiu distrusa sau o persoana care sta intre patru pereti intro camera goala si plange, desi asta sunt acum. Si pur si simplu incerci sa te controlezi pentru ca te mai gandesi uneori ca ai in fata un viitor chiar superb, exact asa cum lau avut bunicii si parintii tai si sti ca ei nu te vor lasa, ca te vor ajuta si ca vei ajunge undeva sus. Si te gandesti la asta si esti dezamagit de tine stiind cum esti tu defapt; dar pe bune, nam si eu voie sa am nebuniile mele? Cei cu toata lumea asta care judeca? Nu mai vreau sa ma gandesc, vreau sa fac. Vreau sa iubesc pentru ca pot sa fac asta si stiam sa o fac, chiar foarte bine. Si simt ca ma indragostesc iar si nustiu cum sa reactionez. Este ceea ce vrei si ceea ce trebuie.

Oricum nam facut niciodata ceea ce trebuie.

But did you know that I love you? or were you not aware?
You're the smile on my face
And I ain't going nowhere
I'm here to make you happy, i'm here to see you smile
I've been wanting to tell you this for a long while

                                          <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde