vineri, 31 august 2012

\m/


Initial vroiam sa scriu ceva scurt gen motto-ul de la Starbucks: "Summer, thank you for all the memories." Dar nu stiu, merita mai mult, o vara merita mult mai mult pentru ca iti ofera in 3 luni ceea ce astepti in celelalte 9.
Am fost a8a A, deci vara mea a fost un mic mix de scoala/liceu/iesiri/love/croaziera/piscina/inghetata/noi prietenii si ce mai ramane de zis...a fost VARA. Si ce mai vara... E adevarat ca am inceput sa nu mai dau detalii despre viata mea si cand mai bag un post d'ala sad in mijlocu verii va dati seama ce weird pare, dar cred ca asta e vara in care am fost cea mai confuza si plina de drama persoana. Adica..nu drama d'aia de scoala, da' efectiv, m-am schimbat oarecum desi nu in sensul in care se gandeste lumea cand citeste asta. Acum nu-mi mai e frica de anumite sentimente si blabalabalablabla, ce pnm, a fost fuuuuun. Mai vreau varaa. Nu stiu exact cum sa descriu vara asta PERFECTA si atat de neasteptata si diferita. Am in schimb anumite date pe care nu o sa le uit si cred ca e mai important sa scriu asta.

3 iun, duminica- Ne-am intalnit, acolo, la liceu, mai stii? Si eu am ajuns cu 3 ore mai tarziu decat trebuia si era prima oara cand ne vedeam dupa ce iti zisesem ca da, m-am indragostit de tine. Si te-ai uitat la mine asa cum am vrut mereu sa te fac sa te uiti. Te-ai uitat si mi-ai zis "te vreau". Si multe altele...
4 iun- am vorbit toata ziua la telefon si pt prima oara pe facebook
9 iun, sambata- Ti-am zis ca te iubesc. Desi nu asa cum mi-am imaginat. N-ai stiut ce sa spui desi tu ai tras de mine. Am adormit in seara aia, n-am mai vorbit o zi intreaga dupa. Am fost foarte suparata.
-O saptamana in care am vorbit incontinuu, prima de genu ala. M-ai sunat si mi-ai zis "aveam chef sa vorbesc cu tine" iar eu tipam la mama ca aveam gandaci in casa. Mi-ai trimis sms in timpu meditatiilor la romana, un simplu ":*", dupa ce deabea terminasem de vorbit. Seara in care mi-ai zis noapte buna, a2a oara, printr-un sms.
14 iun, joi- Ultimu' clopotel. Serbarea lu Darius, cu oglinda aia. Mc cu Gabi, parintii si Stefi, ras nebun.
17 iun, duminica- Ne-am intalnit la Afi si am murit efectiv cand te-am vazut cum veneai spre mine. Am facut glume, multe, de parca eram un cuplu pe bune. Faceai 11 luni atunci cu aia si erai cu mine. Am distrus totu' in ziua aia, am plans in Afi, apoi pe banca. Am vazut-o pe cealalta si m-am enervat, ai stat in statie si n-ai plecat, ai cedat si ai sunat primu. A fost si ziua in care cel mai bun prieten al meu s-a imbracat cand a aflat ca nu sunt ok si in 15 min a fost la Afi, pentru mine. O sa-l iubesc mereu pentru ca a fost acolo.
18 iun, luni- Aveam pregatire in ziua aia, am chiulit, te-am sunat si ti-am zis ce simt, oarecum. Am intrat in scoala vorbind cu tine. Am fost praf in ziua aia, cel mai praf. N-a interesat pe nimeni.
- Toata saptamana dinainte de examene nu m-am putut concentra, intrasem in panica si eram furioasa ca m-ai dat peste cap tocmai cand aveam nevoie sa fiu cu picioarele pe pamant. Plans. N-am vorbit a2a jum. a saptamanii.  Apoi, vineri seara, la 12 si ceva, mi-ai dat mesaj.
21 iun, sambata, weekend-ul dinaintea examenelor- meditatii, mesaj, TU.TU.TU., Pipera, meditatii. (F.Bj.)
23 iun, luni- examen romana
24 iun, marti- am vorbit, m-a ajutat asta
25 iun, miercuri- examen mate, ne-am pisat pe noi de ras, apoi Mc si happiness:X (Doamne ce fericire a fost atunci).
- weekendu' cu party de ziua mea si party ca s-au dus examenele, bere Radler si petrecerea cu "soare".
5 iul- am sunat-o pe Gabi sa aflu daca a pus Spiru primu, a fost gen "Fuck e ziua mea, nu trebuia sa te sun eu prima! Iti inchid si suna-ma tu!! "Tipul" mi-a zis la multi ani, atunci l-am cunoscut. Daca nu imi zicea in ziua aia, nu l-as fi cunoscut niciodata. Am fost la teatru cu familia, si Gabi. Adi uita sa-mi zica LMA, am mancat Pizza.
- m-am mutat
- seara aia la telefon
9 iul, 18:18- pupicul
- m-am mutat iar
16 iul, marti- shoppinguiala, inscriere cu mamele noastre nebune care habar n-au unde e o cofetarie pe langa Spiru:)). M-am dus la Buda, eram praf. Varamiu cu his best friend la varteju. Nici ca am mai dormit. Seara super-adorabila.
17 iul, miercuri- Intalnirea bobocilor. Tu ai facut un an cu aia, eu nici nu mi-am dat seama decat dupa 2 zile, m-am bucurat ca am fost ocupata in ziua aia.
- Toate serile vorbite la telefon. M-ai pus sa fac o alegere. Am vorbit 3 ore. Am plans cu tine la telefon. Mult.
- Am vorbit cu o gramada de persoane (ok, erau tipi) toate serile alea. Ma trezeam la 5 pt ca "seara" ma culcam la 7 dimineata. Dusurile de la 6. Two and a half men incontinuu, apoi putin One three hill. Lenea. Lenea. Lenea.
- am iesit cu Dani si am fost si la "The Dictator"-tulburator film.
- A dormit Stefi la mine. M-a inregistrat Dani cu telefonu'. M-a abordat "ala" si mi-a cerut nr. de telefon.
- Au dormit Gabi si Adi la mine, cele mai geniale 2 zile. Am plans. Am vorbit la telefon. Piscina. Bataie cu perne. Mancare. Ras. Omegle-O mecla. Poze. Filme "de cuplu". Apartament. Ras. Sala de sport. Chips-uri.
- Ascultam BANGARANG si saream de nebuna in pat. S-a luat curentul.
- ziua in care m-ai sunat si eu m-am intins pe jos sa dorm.
- ziua aia in care se presupunea ca merg "nustu unde" si tu m-ai lasat balta si eu am stat acasa la Gabi "la o cola mica." Ultimele zile dinainte sa plec.
- seara aia, 3 aug, in care ai fost ultima persoana cu care am vorbit inainte sa plec, dar nu mi-a pasat. Interesanta seara aia.
4 august, sambata- CROAZIERA (si cu asta am zis TOT.). Cele mai perfecte seri si persoane din viata mea. Flam-ul, cu seara aia perfecta in care mi-a zis mai mult decat doar "i want you".
11 aug, sambata- SF. CROAZIEREI, zi oribila. Ai fost prima persoana cu care am vorbit, la 1 noaptea, cand m-am intors.
- m-am mutat
13 august, luni- Faza cu Tineretului. Varamiu cu his best friend. Nice.
14 august, marti- Ne-am vazut, nimic interesant. Iubitu de marti? M-am tarat cu Mc-u si punga sparta pana la Gabi.
15 august, miercuri- Ziua mea, dafuq? Am fost la film. "Persoana" cu care era Gabi habar n-avea ce-i aia.
- seri vorbite incontinuu la telefon cu tine
16 august- Mi-ai zis ca intr-un an fara o luna bla bla... Eu ma gandeam ca intr-un an, la aceeasi ora, am aflat ceva de tata.
17 august- N-am vorbit in ziua aia si totusi, se facuse un an de cand m-am indragostit de tine. Si tu aveai de sarbatorit ceva...
18 august, sambata- Mi-ai zis ca ma iubesti. Dupa un an si o zi. Anu trecut, plecasem in croaziera atunci.
19 august, duminica- In sfarsit m-am intalnit cu "tipul". Pentru prima oara. Si ultima probabil. Chiar frumoasa zi. Draguta. Mare cearta cu mama.
21 august, marti- M-am tuns.
22 august, miercuri- Cea mai perfecta zi. (F.69, V.) Ultima zi probabil. Dispozitie perfecta. Am luat-o pe Gabi si a dormit la mine.
23 aug, joi- Mic dejun la 5. A dormit Gabi la mine.
24 aug, vineri- Super-hot-zi la plaja. Filmare. Poze. Ultimu innot pe vara asta. A dormit Gabi la mine pentru ultima oara vara asta.
- sambata, duminica, luni -raceala+Darius a venit de la mare
- m-am mutat.
29 august, miercuri- Leneveala. Darius.
30 august, joi- Scriu asta, si o sa o postez cand e cazu'. App, e 05:04 si e inca intuneric afara. N-am dormit verile, alta data, era de la 4 lumina...
*edit* 5:30. Inca e intuneric
*edit*2 6:00.  Se lumineaza
(Parca sunt din jurnalele meteo)
Toata vara am avut ca ringtone SUMMER PARADISE<3
Si..in final...
31 iul, vineri- ora 3:00- m-am certat cu cel mai bun prieten.
                        Ora 3:40- best friends again
                         Ora 5:21- ma duc sa ma culc-ultima seara de vara gen
- Am stat azi toata ziua in pijamale si m-am facut "frumoasa" . Muzica la maxim, serialul preferat si ciocolata. modul perfect sa inchei o vara nebuna dupa mine. Am vorbit cu tine azi si ti-am zis ca am gasit dragostea dar am pierdut-o. N-am inteles niciunu' nimic din asta. E 20:50 deci daca mai e ceva de zis pana la 00:00 o sa bag un edit.
00:00- Nimic nou. Poza geniala de la Edi pe fb, am un post mai sus. SUMMER'S OVER.

In final, nu am regrete. Stiu ca am zis de vara trecuta ca a fost superba, dar asta a fost pur si simplu... ATAT DE SPECIALA. Nici nu mai stiu cum si cui sa multumesc pentru toate amintirile frumoase. Now Smile.
Si, ca formula de final: Mi-ai zis ca esti curios cum va fi vara viitoare. Uite asa a fost :P.

melodia verii mele:


P.S. Urati-mi succes ca incepe liceul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde