joi, 30 august 2012

P.S.: I love you

Titlul postarii este, evident, un film de dragoste superb. Am avut starea aia "siropoasa" in ultima vreme. Nu genu ala de stare cu ciocolata intr-o mana si pachetul cu servetele in cealalta, ci mai mult nevoia de a vedea filme in care ideea de "true love" e pe bune si filme care sunt.. filme. Si nu se compara cu viata. Dar destul cu asta, am scris acum vreo 2 post-uri ceva de "4 prietene si o pereche de blugi", film super dragut desi mai mult mi-a placut partea a2a si recunosc ca m-am uitat la inceput din pura curiozitate pentru ca joaca Blake Lively (sper ca e scris bine). Deeeci, am inceput sa turui despre filme asa ca de ce sa nu continui, nu? Mi-a placut si LOL cu Miley Cyrus iar tipu' din film este EFECTIV de pus pe perete. A da, am fost cu Gabi la The Amazing Spiderman (pt ca Spiderman simplu e "too mainstream") si desi primul film Spiderman e dragostea mea totala si sarutu ' ala dintre M.J. si Peter, el fiind cu capu in jos si cu costum de Spiderman, plus ca e un sarut in ploaie, e clar sarutu' copilariei si vietii mele gen...mrg, revenind, Spiderman asta aparut acuma a fost mult mai genial decat toate filmele cate or fi fost ele (mai mult de 3?). Si hmnn Emma Stone din Easy A, e blonda. Dafuq? Si Andrew Garfield (again, sper ca e scris bine) e de pus pe perete claaaar, oricum sunt adorabili impreuna. Si apropo de Emma Stone, m-am bagat si pe "Crazy.Stupid.Love", dragut film si oarecum funny, iar actorii bagati in actiune ca la "New Years Eve", insa nu se compara filmele, asta e de vazut mai la plictiseala..cred. Ce am mai vazut...a da, filmul meu preferat de vara asta si probabil si comedia-romantica mea preferata: FRIENDS WITH BENEFITS (cu Justin Timberlake bitch please). Efectiv superb si genial film si foarte bine facut, mai ales ca se pare ca azi exista o situatie d'asta cel putin din 3 in 3 cupluri. Fuck logic. Oricum, mai stiu persoane care efectiv nu pot uita filmu asta si inteleg si eu de ce gen nu numai ca am ras de una singura in camera si mi-a dat si o dispozitie f buna, dar mi se pare o poveste de dragoste prea geniala si nebuna. Am vazut si "love and other drugs" vara asta si desi nu ma asteptam, citind titlul, sa fie asa filmul, a fost dragut dar cu foarte multa drama. Actori geniali oricum (chiar imi place ce actori au bagat prin filmele astea). Nu-mi amintesc sa mai fi vazut si altceva, oricum ideea e ca am inceput de la un film si am vorbit despre alte 10, numai despre ala nu. Dupa friends with benefits, sincer, P.S.: I love you, mi s-a parut cel mai romantic film vazut pana acum. E adevarat, nu am vazut inca The Notebook sau mai stiu eu ce, dar filmul asta merita toate laudele si nu, nu am plans la el, dar iti demonstreaza efectiv ca "if you're meant to be together, you will be, no matter what" si iti demonstreaza ce inseamna sa iubesti pe cineva cu toata inima, sa iubesti atat de mult incat sa nu mai existe nimeni altcineva pentru tine. Dragoste nebuna dar care va tine impreuna si iti demonstreaza ca, atunci cand cineva te iubeste, ar face orice sa te vada mereu zambind si daca pierzi acea dragoste esti constient ca nu va mai exista un altul la fel. Un film de genu asta, merita vazut, macar odata in viata. Superb efectiv.

Gerry: "Because I still wake up every morning and the first thing I want to do is see your face."
Holly: "Dear Gerry, you've told me to move on, to fall in love again. But there are so many ways to love."

Whatever.
VIATA BATE FILMUL.

Published with Blogger-droid v2.0.7

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde