vineri, 31 august 2012

Who's gonna' be the one to save me?

Te-am iubit. Te iubesc. O sa te iubesc mereu. Odata ce iubesti o persoana, nu o uiti. Nu stiu sincer daca pana la anu tu vei mai fi primu in viata mea, daca vom mai vorbi sau daca voi mai fi indragostita de tine, dar o sa te iubesc MEREU. Probabil o sa am o perioada lunga in care daca tu o sa-mi spui ca vrei sa fiu a ta, as accepta la orice ora. Nu pot sa trec peste. Stiu asta. Nu stiu cat de sanatos e sau daca am nevoie de ajutor dar adevarul e ca pana la urma, nimeni nu are cum sa inteleaga. Cel putin nu pe mine, nu acum. Nu esti tu cel care poate sa ma "salveze" si sa ma ajute asa cum am nevoie sa-mi dau seama cine sunt, nu esti cel care se va tine dupa mine mereu, asteptand ca eu sa nu-l mai resping si nici cel care se exteriorizeaza usor. Suntem la fel si la fel de dati peste cap, asta e adevarul. Sti ca mi-ai zis prin iarna "suntem exact la fel" si eu am zis "ba nu". Aia a fost o mare minciuna. Nu am vrut sa fiu ca tine, asa cum nici tu nu vrei sa fi ca mine, pentru ca suntem mult prea dati peste cap. Dar, desi nu esti multe lucruri, esti totul in acelasi timp.Nu o sa vreau langa mine o persoana care are nevoie sa fie ridicata de jos, pentru ca eu am nevoie de asta enorm, si tu nu esti suficient de puternic. Si stiu ca nu am rezista impreuna, dar rezistam in tampenia asta si este tot ceea ce vreau. Nu o sa mint, sunt gata sa ma indragostesc si sa te uit, cel putin asta este situatia mea in prezent. Am vazut cum, atunci cand sunt cu altcineva, tu nu mai contezi. Dar asta nu inseamna ca nu te voi iubi si ca nu vreau sa fi aici. Vreau asta, mult, si nu o sa o neg niciodata. Atata timp cat te iubesc o sa fiu aici, dar nu o sa te astept. Si crede-ma cand iti spun ca te iubesc, desi probabil nu ti-o voi mai spune prea curand. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde