duminică, 26 august 2012




 E perfect. Totul e perfect. 22aug cea mai perfecta zi. Am vazut cat doare iubirea, cat poate sa doara sa iubesti, atat de mult incat uneori te gandesti ca urasti in loc sa iubesti, apoi incepi sa confunzi sentimentele. Dar nu-i asa, am spus-o si o mai spun odata: pur si simplu nu ai cum sa urasti ceva ce iubesti. Nu ai cum sa te prefaci ca nu exista ceva care iti ofera atat de multa placere si fericire, chiar si in 10 minute de conversatie. Pana la urma, cea mai mare problema a fost ca efectiv nu am stiut cum sa pastrez totul simplu. Nu trebuie sa fie complicat daca nu vrei. Si oricum, lucrurile sunt simple: ma vrei in viata ta, o sa fiu acolo, nu ma vrei, o sa plec si nu o sa ma mai intorc. Dar acum stiu pur si simplu ca atata timp cat iti accepti sentimentele, te poti descurca cu ele, odata ce incerci sa le negi, durerea va fi prea mare. Am primit de curand niste sfaturi care m-au ajutat f mult de la o persoana la care nu ma asteptam, acum stiu ca e un lucru egoist sa renunti la persoana pe care o iubesti. Si nici nu ma mai simt asa demoralizata ca s-a terminat vara si nu o sa mai fim asa apropriati, dar acum stiu anumite lucruri si am invatat din anumite greseli si nu se va mai repeta. Lucrurile nu se termina pe 1 sept pana la urma. Si, pana la urma, nu o sa-mi mai doresc imposibilul, lucrurile mici sunt pana la urma, cele mai frumoase. Sunt fericita ca, in sfarsit, nu mai sunt confuza si ca am invatat din greselile mele/noastre. Nu stiu ce va fi sau daca va fi ceva, dar o sa traiesc in prezent, viata nu-i chiar asa rea in prezent.



You are perfect to me. Am zis ca vreau sa ramai, si o sa ramai.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde