luni, 24 septembrie 2012

But I'll keep your memory, you'll visit me in my sleep

As fi vrut sa nu fiu "ea", dar sunt. Si, crede-ma, iti scriu asta aici in speranta ca intr-o zi vei vedea, asa cum totul pe blogul asta e ceva ce sper ca tu sa vezi; probabil ti-ai da seama, cata durere tin in mine, ca nu-i asa cum crezi tu. Ca e asa cum spuneam eu nu cum ai inteles tu. Si stiu ca sunt proasta, si am seri in care poate nu dorm pentru ca nu ma lasa vre-un tip, dar am seri in care nu dorm pentru ca ma gandesc la tine, DOAR la tine, pentru ca ma gandesc ce fel de sentimente mai am, pentru ca ma gandesc cat de data peste cap sunt, pentru ca ma gandesc la viitor, pentru ca imi bag dintii in perna, pentru ca ud perna, pentru ca ascult rock la maxim doar ca sa uit, pentru ca ma gandesc cat de bine era cu tine intins langa mine..pentru ca ma gandesc cum e viata, pentru ca ma gandesc ca merita si nu merita. Pentru ca iti dau block pe facebook sau pentru ca bag bateria innapoi in telefon dupa ce am aruncat cu el in perete..
Pentru ce sunt amintirile, daca ne fac sa suferim si mai rau in final? Pentru ce spun ca renunt si totusi, mi-e frica sa o fac? Nici nu cred ca exista o eu care sa nu fie indragostita de tine nu te iubeasca. Poate ca am facut cu altii tot ceea ce nu am facut cu tine. Dar poate ca "ei" au stiut sa-mi ofere o conversatie ciudata si frumoasa, sa-mi spuna cateva vorbe bune, mai mult sau mai putin pe degeaba. M-au pus pe primul loc atunci cand ei au fost mereu pe locul al 2-lea, in timp ce tu erai pe primu. Urat, nu? Foarte urat. Mi-au spus un "te iubesc" urmat de nenumarate motive sincere, m-au invatat ca merit pe oricine dar tu nu ma meriti. Si totusi, te vreau. Ciudat cum de la ei nu conteaza un "orice pentru tine" asa cum conteaza de la tine. Ciudat cum fix in momentul asta, ma suna un tip care mi-a dat deja 20 de apeluri, el cum a avut rabdare si tu nu? Si inca suna, dar nu-i raspund. Tie ti-as fi raspuns din prima numai ca sa vezi cat asteptam apelul. Ciudat cum, dupa ce nu-i bag in seama, inca mai au curajul sa-mi spuna un "buna" pe fb sau sa-mi trimita un mesaj dragut si funny. Ciudat cum ei nu zambesc la fel de pervers si adorabil. Ciudat cum unul din ei ar fi putut fi "cel special" si totusi, nu am putut sa-l las sa fie.

Chiar azi mi s-a spus "cum ar putea cineva intreg la cap sa te refuze pe tine?".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde