luni, 3 septembrie 2012

Trec printr-o perioada destul de grea, probabil cea mai grea din punct de vedere al sanatatii (da, asa e, nu ma refer la sentimente) si ciudata din viata mea..incepusem sa ma gandesc, din moment ce n-am puterea sa fac nimic altceva momentan decat sa "reflectez", ca efectiv noi avem in toata viata asta scurta/lunga depinde de parerea fiecaruia, lucruri, oameni etc pe care le consideram asa-zise prioritati si care ne ocupa cea mai mare parte a timpului si a gandirii. Pana ieri dimineata, singura mea grija era daca ajung sau nu la film si daca sa-mi fac baie la cap ca sa nu fiu nevoita sa ies afara cu mama. Si app de mama, e aceeasi persoana care mi-a zis cu cateva zile in urma sa am grija de mine, pt ca nimic nu e mai important decat sanatatea, ca si cum ar fi prevazut cumva ca urma sa o patesc oarecum si eu, la fel ca fratele meu. Ma gandeam acum cat de important e pt mine sa ma bage cel pe care-l iubesc in seama, sa am hainele potrivite sau sa arat bine, toata vara viata mea s-a invartit in jurul acestor "prioritati" si numai si numai in jurul lor, pana la urma a fost vacanta si imi mai amintesc si ce mi-a zis Edi "pe bune Andreea, ce naiba, cine raceste la 40 de grade?". Cine? Eu:)). Totu, desi, iese si ceva oarecum bun din asta, cum ar fi faptul ca cel mai bun prieten imi da mesaje din 3 in 3 ore sau faptul ca am realizat iar, ca datorita vastei mele experiente cu penicilina (nu e prima oara cand fac injectii cu ea desi e groaznic) si cu mult ajutor, sunt destul de rezistenta. Repet, cu MULT ajutor. Si mai e si faptul ca aveam multe de rezolvat in legatura cu sanatatea mea si aparent, am inceput sa am grija de mine din toate punctele de vedere, sper sa fie ok atat cat se poate. Oricum ideea e ca in asemenea momente "grijile" mele zilnice mi se par inutile si sunt hotarata sa-mi rearanjez lista de prioritati si mi-am schimbat si gandirea. Orice ai face, ce faci in momentul in care te lasa sanatatea? O scoti la capat cu hainele, certurile, iubirea si viata; dar ce faci cand te simti la capatul puterilor? Nustiu daca s-a inteles ceva din ce am scris gen sunt ametita, dar simteam nevoia sa las asta aici ca sa-mi amintesc mie cand mai recitesc sa nu mai beau sucuri reci:)) si sa-mi amintesc si ca in momentul in care esti sanatos, esti relaxat si faci ce ai tu chef, constient ca poate te vei imbolnavi dar nu iti pasa, mai frumos e sa traiesti momentu acela; dar nu mai vreau sa ajung in starea asta. Vreau sa-mi amintesc cat de GROAZNIC DE RAU e ca sa nu-mi mai permit mie insumi sa mai trec vreodata prin asa ceva.

                                                                    Peace. (simteam nevoia:)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde