miercuri, 12 septembrie 2012

You will never be

And now I'm defined by your silence, blinded by the tears... Looking back it was all so easy, I hope you know you're my last mystake. Was it fun for you to walk away? Hope you liked her cause she's so damn easy. You won't change.

Orgoliu. Orgoliu. Nu mai e simplu. Nu acum. Si totusi, nu mai am timp de asta..efectiv nu mai vreau sa astept acel moment in care tu imi vei acorda mai multa atentie decat iti acord eu tie. O sa fiu iar rece, dar nu la fel. Nu asa cum te gandesti. O sa-ti demonstrez ca, asa cum mi-am promis ca o sa te fac sa ma iubesti, o sa te fac sa-ti para rau ca nu esti ceea ce am eu nevoie.  Eu cu ale mele, tu cu ale tale, asa e? Asta e treaba? Atunci asa va fi. Si totusi de ce e asa greu? O discutie normala..atat am cerut. Dar nu-ti pot oferi asa ceva si aparent nici tu. Nu, nu esti tu de vina; eu sunt de vina, mereu eu!
You still turn me on, that's the problem.

Published with Blogger-droid v2.0.7

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde