sâmbătă, 7 septembrie 2013

A,

Nu stiu daca te mai uiti uneori pe blog-ul meu dar mi s-a spus ca tu ai scris despre mine.
Am dat de tumblr-ul tau, insa n-am apucat sa vad inca postarea... Mi s-a spus ca ai scris acolo de ziua mea si ai spus ca ai vrut sa-mi dai un mesaj... si nu mi-a venit sa cred pt ca, pe 5 iul, am asteptat toata ziua un mesaj de la tine. Sincer, am asteptat... Chiar am si pus la sfarsitul zilei un post pe blog si am zis suparata "asteptam un mesaj, atat". Am schimbat atatea telefoane in ultima vreme incat numarul tau s-a pierdut, nici nu cred ca mai e acelasi... Nu stiu ce ar trebui sa zic, doar am simtit nevoia sa scriu asta aici.


Imi e dor de tine, uneori rar dar uneori in fiecare zi. Si nu ar trebui sa fie asa lucrurile.. Pare pur si simplu extrem de gresit. Mare parte din personalitatea mea, muzica pe care o ascult, serialele la care ma uit, gusturile la baieti, gandirea, le-am "dezvoltat" in perioada cu tine, mereu vei insemna ceva. Poate la un moment dat totul va fi bine.. E greu acum, asa cum e intotdeauna..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde