vineri, 27 septembrie 2013

O lacrima.

"Te iubesc."
"Tu esti sigur?"
"Da." 

"Sti ce e ciudat? Ca, mie chiar imi pasa :))." 

"Esti muscabila." 

"Frumoasa esti."

"Sti ca te plac mult, de ce vrei sa ma ranesti?"

"Te plaaac muullttt si sunt beat."

"Te iubesc."

"Tu ai garantia ca nu o sa ma pierzi."

"Hei, te-am vazut pe strada si... Imi placi."


Aveam totul si acum se simte ca si cum nu mai am nimic.
Intre toti, a fost unul singur caruia, in momentul in care mi-a spus ca vrea sa fim impreuna, i-am strigat "DA!!!". Te-am pierdut oarecum, si am pierdut tot ce aveam noi. Nu stiu cum. As vrea sa mai simt inca unpic din ce era, a fost cel mai frumos lucru din viata mea si nu stiu cum sa fac sa-l am innapoi.

Obosesti sa spui ca nu-ti pasa, cand iti plange inima.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde